Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Porsche Exclusive lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• En toegegeven : de witte 911 cabrio is inderdaad knap. 't Is één van de weinige wagens die ik knap vind in 't wit, al zou ik 'm nooit moeten hebben omdat 't een zo overhyped kleur is, dat 't voor mij al sowieso al z'n charme heeft verloren. En als olieboerkes en Amerikanen met iets beginnen is het zo goed als altijd iets dat niet meteen met exquise smaak te maken heeft.

De combo wit - ecru interieur was echter verschrikkelijk, imo, omdat er een verschil in tint in zat.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
      En toegegeven : de witte 911 cabrio is inderdaad knap. 't Is één van de weinige wagens die ik knap vind in 't wit, al zou ik 'm nooit moeten hebben omdat 't een zo overhyped kleur is, dat 't voor mij al sowieso al z'n charme heeft verloren. En als olieboerkes en Amerikanen met iets beginnen is het zo goed als altijd iets dat niet meteen met exquise smaak te maken heeft.

De combo wit - ecru interieur was echter verschrikkelijk, imo, omdat er een verschil in tint in zat.
      Zoals je zegt, meningen kunnen verschillen.

Ik zou wel een witte nemen, omdat ik de cabrio prachtig vind ik het wit. Wat een ander doet, interesseert mij eigenlijk maar weinig. Het enige wat mij wel zou tegenhouden, is het feit dat ik al een witte Porsche cabrio gehad heb ... (mijn Boxster .. ver voor de wit-hype trouwens. Ik kan er ook niet aan dat iedereen wil zijn zoals ik )

Comment

• Een witte Boxster 4 jaar terug, dat vind ik wél een teken van durf. Chapeau. Nu is er niks meer aan, aan zo'n witte auto. En ja ik kan met bewondering staan kijken naar een knappe witte auto, zoals een witte M3, of de 118d 3-deurs van WC-eend.

't Is al een jaartje of 2-3 dat ik groen weer super vind. Groen is op heden de minst gewilde kleur in de autowereld, zelfs bruin steekt groen voorbij. Ik heb het wel voor datgene dat "ietsje anders" is.

Comment

Dit weekend in Knokke een witte Porsche 997 Carrera 4S Cabrio gespot met een vollederen interiertje in kleur-op-staal. Een soort van gebroken wit, of perkament, of ecru. Zoiets. Voor de rest dus full leder, en zo goed als alle carbon dat je kon krijgen.

Combo met witte exterieurkleur was ronduit lelijk ... maar 't interieur op zich was VERDOMDE KNAP !!!!!!

Heb 'n aantal GSM-pics dus low quality. Ik upload die van zodra ik kan.
          Das de XAF-..., zit vaak in Knokke Ik vind wit wel knap en het interieur ook, enkel de combinatie ervan is niet zo knap.
          1991 Mazda MX-5 NA
          Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
          www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• dat zandbeige op een porsche vind ik echt afschuwelijk. ik zou t niet moeten hebben.
            bovendien: probeer het maar eens te onderhouden !

Comment

• Ik doe dat, m'n auto is ook zo licht van kleur binnenin. Er kruipt elke 2 weken zo'n 10 minuutjes werk in. Echt super-easy.

Comment

Ik doe dat, m'n auto is ook zo licht van kleur binnenin. Er kruipt elke 2 weken zo'n 10 minuutjes werk in. Echt super-easy.
                op welke manier? met specifieke producten?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kenno Bekijk Berichten
                  op welke manier? met specifieke producten?
                  Ja, al zijn ze niet exclusief. Elke goeie lederreiniger kan daar perfect voor dienen, lijkt me. Ik gebruik de 2-delige lederreinigingsset van Meguiar's (reiniger + conditioner in aparte fles). Gewoon op een proper gewassen microvezeldoek (te vinden in elke supermarkt, neem wel de zachtste en niet te lange vezels) aanbrengen en zacht met cirkelvormige "masserende" bewegingen inbrengen. Dat neemt al het meeste vuil weg. Daarna doe ik het nog 'es opnieuw, met hetzelfde product, een tweede keer.

Werkt perfect. En is écht geen moeite teveel als je voor zo'n lichtgekleurd interieur wil gaan...

Comment

Working...
                  X