Ook niet lelijk
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Porsche Exclusive lovers
Collapse
X
-
[IMG]file:///C:/Documents%20and%20Settings/yves/Mijn%20documenten/Mijn%20afbeeldingen/Porsche/P1000691.jpg[/IMG]
[IMG]file:///C:/Documents%20and%20Settings/yves/Mijn%20documenten/Mijn%20afbeeldingen/Porsche/P1000692.jpg[/IMG]
[IMG]file:///C:/Documents%20and%20Settings/yves/Mijn%20documenten/Mijn%20afbeeldingen/Porsche/P1000696.jpg[/IMG]
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MercedeskeMoet een 4WD auto niet 4 dezelfde banden hebben?
Ik dacht dat dat zo bij Audi was, maar bij Porsche gaan ze best geen 305's vooraan steken...A Twist of the Wrist
Comment
-
Heeft iemand een idee of dit een Individual of een Exclusive optie is ?
Bijgevoegde Bestanden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tuur BoHeeft iemand een idee of dit een Individual of een Exclusive optie is ?
Zo stond b.v. bij de 996 de lederen bekleding van de binnenzijde van de deurdorpels op de optielijst, maar die is nu naar de "Porsche Exclusive" optielijst verwezen (als je de CC mag geloven). En omgekeerd, vroeger was het ingestanste Porsche-wapen in de hoofsteunen een "Porsche Exclusive"-uitrusting, nu staat 't gewoon op de optielijst.
De houten versnellingspook en handremgreep van jouw 4S stonden gewoon op de optielijst. Maar als je kijkt staan ze ook in 't aanbod van "Porsche Tequipment" voor de 996.
"Individual" is het in ieder geval niet, da's iets exlusief voor BMW en Volkswagen.
Comment
Comment