Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Porsche Exclusive lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa
    "Individual" bestaat niet bij Porsche, 't is "Porsche Exclusive". Wat Porsche Exclusive doet, sluit naadloos aan bij de uitrusting die nu gewoon op de optielijst staat, en die ook via "Porsche Tequipment" wordt aangeboden.

Zo stond b.v. bij de 996 de lederen bekleding van de binnenzijde van de deurdorpels op de optielijst, maar die is nu naar de "Porsche Exclusive" optielijst verwezen (als je de CC mag geloven). En omgekeerd, vroeger was het ingestanste Porsche-wapen in de hoofsteunen een "Porsche Exclusive"-uitrusting, nu staat 't gewoon op de optielijst.

De houten versnellingspook en handremgreep van jouw 4S stonden gewoon op de optielijst. Maar als je kijkt staan ze ook in 't aanbod van "Porsche Tequipment" voor de 996.

"Individual" is het in ieder geval niet, da's iets exlusief voor BMW en Volkswagen.
    Dan moet je puntje 5 eens verklaren

De gewone opties bij Porsche heten individual

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito
      Dan moet je puntje 5 eens verklaren

De gewone opties bij Porsche heten individual
      Dat is geen afdelingsbenaming hè

Anders zou je ook de deelfirma's "BMW Options" of "Mercedes-Benz Options" hebben ..
      1963 Land Rover Series IIa
      1994 Mercedes SL320
      2015 Land Rover Discovery SDV6
      2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex
        Dat is geen afdelingsbenaming hè

Anders zou je ook de deelfirma's "BMW Options" of "Mercedes-Benz Options" hebben ..
        Het ging hier ook niet over afdelingen he, Tuur Bo vroeg of die optie een individual of een exclusive optie was, gTa antwoord dat er bij porsche geen individual bestaat, ik maak hem er op attent dat porsche hun gewone opties 'individual' noemt, en dat hij dus gewoon wou weten of het een standaardoptie was of exclusive.

Comment

• Njah, dan hebben alle merken een Individual-reeks, want in 't Engels zijn opties of individuele uitrusting dan ook altijd zo benoemd.

Wat vind je van m'n Toyota Individual (ik heb immers een trekhaak besteld) ?

Nee, Porsche heeft geen "Individual", Porsche heeft "Exclusive". Dat is de naam van hun individualiseringsporgramma, en dat ze op de CC om esthetische of duidelijkheidsredenen het optiepakket "Individual" noemen, kan best, maar da's geen geregistreerde naam, noch is die terug te vinden in de officiële prijslijsten.

Comment

• Ow.

Jammer dat 't de Mk.I is met de (naar mijn mening) niet zo knappe turbo-velgen, en dus ook zonder het ExterieurCarbonPack.

Maar desondanks knap.

Comment

Ow.

Jammer dat 't de Mk.I is met de (naar mijn mening) niet zo knappe turbo-velgen, en dus ook zonder het ExterieurCarbonPack.

Maar desondanks knap.
              Wat is hier exclusive aan ? Zat Cobaltblauw niet in't standaard kleurenpakket ? En middenconsole in koetswerk kleur is toch ook maar een gewone optie ?

Comment

• Yow.

Er is nauwelijks Exclusive aan (de verluchtingsmonden en de dashboardlijst in koetswerkkleur zijn dat wel), maar 'ie ziet er toch wel érg exclusief uit.

Comment

• Wit vind ik toch echt wel hoor. Die GT2 van hierboven daarentegen (favoriete Porsche)

Comment

• De wit/blauwe vind 'k ook verre van knap. Opvallend, dat wel. Maar 'k zou 'm zelf niet willen.

Comment

• Pakweg 10 jaar geleden was dat het bewijs dat je een heel goedkope auto had als je binnen in de auto iets in koetswerkkleur had.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                        Pakweg 10 jaar geleden was dat het bewijs dat je een heel goedkope auto had als je binnen in de auto iets in koetswerkkleur had.

Idd.

Njah, en nou nog *denkt aan VW Lupo en VW New Beetle*

Comment

Cayenne turbo

Deze stond ook op Essen Motorshow 2005 als ik mij niet vergis. Bij de Tech art stand, geloof ik.

Comment

• Een puur "Porsche Exclusive" Cayenne zoals deze zal zéér zeker niét op een stand van een tuner hebben gestaan.

Comment

Een puur "Porsche Exclusive" Cayenne zoals deze zal zéér zeker niét op een stand van een tuner hebben gestaan.
                              mmh, ik zou toch niet te vlug zo oordelen hoor Ik heb er ergens nog fotokes van, ik zal die es zoeken. Die op Essen was ook zo'n Cayenne, maar dan met ski's vanboven op.

Comment

• Wit vind ik toch echt wel hoor.

O ja?

Last edited by Mercedeske; 13/01/2007, 10:15.

2006-2010 '97 VW Golf III TDI
                                2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
                                2012-...
                                '07 BMW 118d

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fastastic
                                  mmh, ik zou toch niet te vlug zo oordelen hoor Ik heb er ergens nog fotokes van, ik zal die es zoeken. Die op Essen was ook zo'n Cayenne, maar dan met ski's vanboven op.
                                  Dat was een TechArt Magnum, serieus verschil met die Exclusive Cayenne hier.

Comment

• voila, ik heb geen duidelijkere foto kunnen vinden (of toch niet direct), maar enfin op deze zie achteraan ( die witte) wel heel duidelijk deze Cayenne
                                    Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RS
                                      Dat was een TechArt Magnum, serieus verschil met die Exclusive Cayenne hier.

ah ja, nu zie ik het. excuseer.
                                      Maar zoveel verschil is er nu ook weer niet om hem zo EXCLUSIVE te noemen he

Comment

't Gaat 'm niet om 't oordelen, 't gaat 'm om pure logica.

Je zal ook geen gewone Mercedes zien op de Brabus-stand, noch een gewoon BMW'tje op de stand van Alpina.

Comment

voila, ik heb geen duidelijkere foto kunnen vinden (of toch niet direct), maar enfin op deze zie achteraan ( die witte) wel heel duidelijk deze Cayenne
                                          Dat heeft allemaal geen éne moer te maken met "Porsche Exclusive".

Comment

Working...
                                          X