Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
"Individual" bestaat niet bij Porsche, 't is "Porsche Exclusive". Wat Porsche Exclusive doet, sluit naadloos aan bij de uitrusting die nu gewoon op de optielijst staat, en die ook via "Porsche Tequipment" wordt aangeboden.
Zo stond b.v. bij de 996 de lederen bekleding van de binnenzijde van de deurdorpels op de optielijst, maar die is nu naar de "Porsche Exclusive" optielijst verwezen (als je de CC mag geloven). En omgekeerd, vroeger was het ingestanste Porsche-wapen in de hoofsteunen een "Porsche Exclusive"-uitrusting, nu staat 't gewoon op de optielijst.
De houten versnellingspook en handremgreep van jouw 4S stonden gewoon op de optielijst. Maar als je kijkt staan ze ook in 't aanbod van "Porsche Tequipment" voor de 996.
"Individual" is het in ieder geval niet, da's iets exlusief voor BMW en Volkswagen.
Anders zou je ook de deelfirma's "BMW Options" of "Mercedes-Benz Options" hebben ..
Het ging hier ook niet over afdelingen he, Tuur Bo vroeg of die optie een individual of een exclusive optie was, gTa antwoord dat er bij porsche geen individual bestaat, ik maak hem er op attent dat porsche hun gewone opties 'individual' noemt, en dat hij dus gewoon wou weten of het een standaardoptie was of exclusive.
Njah, dan hebben alle merken een Individual-reeks, want in 't Engels zijn opties of individuele uitrusting dan ook altijd zo benoemd.
Wat vind je van m'n Toyota Individual (ik heb immers een trekhaak besteld) ?
Nee, Porsche heeft geen "Individual", Porsche heeft "Exclusive". Dat is de naam van hun individualiseringsporgramma, en dat ze op de CC om esthetische of duidelijkheidsredenen het optiepakket "Individual" noemen, kan best, maar da's geen geregistreerde naam, noch is die terug te vinden in de officiële prijslijsten.
Jammer dat 't de Mk.I is met de (naar mijn mening) niet zo knappe turbo-velgen, en dus ook zonder het ExterieurCarbonPack.
Maar desondanks knap.
Wat is hier exclusive aan ? Zat Cobaltblauw niet in't standaard kleurenpakket ? En middenconsole in koetswerk kleur is toch ook maar een gewone optie ?
mmh, ik zou toch niet te vlug zo oordelen hoor Ik heb er ergens nog fotokes van, ik zal die es zoeken. Die op Essen was ook zo'n Cayenne, maar dan met ski's vanboven op.
mmh, ik zou toch niet te vlug zo oordelen hoor Ik heb er ergens nog fotokes van, ik zal die es zoeken. Die op Essen was ook zo'n Cayenne, maar dan met ski's vanboven op.
Dat was een TechArt Magnum, serieus verschil met die Exclusive Cayenne hier.
voila, ik heb geen duidelijkere foto kunnen vinden (of toch niet direct), maar enfin op deze zie achteraan ( die witte) wel heel duidelijk deze Cayenne
't Gaat 'm niet om 't oordelen, 't gaat 'm om pure logica.
Je zal ook geen gewone Mercedes zien op de Brabus-stand, noch een gewoon BMW'tje op de stand van Alpina.
voila, ik heb geen duidelijkere foto kunnen vinden (of toch niet direct), maar enfin op deze zie achteraan ( die witte) wel heel duidelijk deze Cayenne
Comment