Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Porsche Exclusive lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Last edited by ; 23/03/2006, 05:12.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door STA911
      Btw gTa, mocht je je een nieuwe 996 Turbo mogen bestellen nu, met een exclusive touch, hoe zoe je hem nemen?

Grrrr, tricky question. Afhankelijk van 't model zou ik twee kanten op willen. Ofwel is 't een coupé, ofwel is 't een cabrio.

De coupé zou ik resoluut sportief nemen. Dat heet : rolkooi, kuipzetels, carbon-afwerking binnenin. Een speciale buitenkleur (oranje, wit, ... ?) of een mooie metallic-kleur (Jaguar Racing Green ?), die binnenin herhaald wordt in het PCM-pack en de lamellen van de roostertjes. Ook de achterzijde van de kuipjes in carbon, ...

Met een Cabrio zou ik de zachtere sfeer opgaan. Een donkergroen metallic (dat Brewster-groen vind ik maf), GT3-velgjes in dezelfde kleur, en binnenin bicolor : donkerdonkergroen voor bovenkant dashboard en stuurwiel en stuurkolom (met zadelbruine stikking), en al de rest in zadelbruin leder (met donkergroene stikking). En toch zoveel mogelijk carbon terug (ik ben er gek op, op dat materiaal).

In Gent rijdt er zo'n babyblauw metallic boxster rond : ik vind het schitterend. Ik zou een Boxster (ook een 987) zelf ook in die kleur bestellen, denk ik ... al zit je dan wel wat krap qua interieurkeuze. Donkerblauw is niet mis, maar wat koel. Je zou dan bijna naar een linnenkleur moeten gaan, of, zoals die bovenstaande 997, naar een soort van perkament- of champagnekleur, en dan met hetzelfde lichtblauw doorstikt ... *smelt* Ultraspeciaal, maar wel schitterend vind ik.

Je kan zo altijd maar door blijven gaan, uiteindelijk. Die hele eerste geposte 996 Carrera 4S in 't oranje vind ik ook magistraal. *knal* Eat that, dull silver & black Porsches.

Comment

Comment

... en verder :

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gTa
            Grrrr, tricky question. Afhankelijk van 't model zou ik twee kanten op willen. Ofwel is 't een coupé, ofwel is 't een cabrio.

De coupé zou ik resoluut sportief nemen. Dat heet : rolkooi, kuipzetels, carbon-afwerking binnenin. Een speciale buitenkleur (oranje, wit, ... ?) of een mooie metallic-kleur (Jaguar Racing Green ?), die binnenin herhaald wordt in het PCM-pack en de lamellen van de roostertjes. Ook de achterzijde van de kuipjes in carbon, ...

Met een Cabrio zou ik de zachtere sfeer opgaan. Een donkergroen metallic (dat Brewster-groen vind ik maf), GT3-velgjes in dezelfde kleur, en binnenin bicolor : donkerdonkergroen voor bovenkant dashboard en stuurwiel en stuurkolom (met zadelbruine stikking), en al de rest in zadelbruin leder (met donkergroene stikking). En toch zoveel mogelijk carbon terug (ik ben er gek op, op dat materiaal).

In Gent rijdt er zo'n babyblauw metallic boxster rond : ik vind het schitterend. Ik zou een Boxster (ook een 987) zelf ook in die kleur bestellen, denk ik ... al zit je dan wel wat krap qua interieurkeuze. Donkerblauw is niet mis, maar wat koel. Je zou dan bijna naar een linnenkleur moeten gaan, of, zoals die bovenstaande 997, naar een soort van perkament- of champagnekleur, en dan met hetzelfde lichtblauw doorstikt ... *smelt* Ultraspeciaal, maar wel schitterend vind ik.

Je kan zo altijd maar door blijven gaan, uiteindelijk. Die hele eerste geposte 996 Carrera 4S in 't oranje vind ik ook magistraal. *knal* Eat that, dull silver & black Porsches.
            Jep die oranje vind ik ook subliem! Maar of ik 't zou durven? Ik denk het niet.

Maar nu heb je m'n vraag wat ontlopen. Een 996TT à la gTa? morgen moet je'm gaan bestellen. Hoe wordt 'ie?

Comment

Comment

Jep die oranje vind ik ook subliem! Maar of ik 't zou durven? Ik denk het niet.

Maar nu heb je m'n vraag wat ontlopen. Een 996TT à la gTa? morgen moet je'm gaan bestellen. Hoe wordt 'ie?
                Ik heb toch geantwoord ? Dubbel zelfs !

Comment

Comment

Ik heb toch geantwoord ? Dubbel zelfs !
                    Okay, 'k was niet zeker.

Maar GT3-velgjes onder een Turbo??

Comment

... en verder :

Comment

Okay, 'k was niet zeker.

Maar GT3-velgjes onder een Turbo??
                        Die waren zelfs een gewone optie onder de turbo, turbo S en de Carrera 4S, gedurende het laatste anderhalve productiejaar.

Comment

Is het mogelijk op de 19" Sportdesign ook in koetswerkkleur of in het zwart te verkrijgen? Op de cc bij porsche.de, lijkt het me enkel mogelijk met de Carrera S velgen?

Comment

Die waren zelfs een gewone optie onder de turbo, turbo S en de Carrera 4S, gedurende het laatste anderhalve productiejaar.
                            Ow.
                            Wist ik niets van.

Ik zou het precies niet moeten hebben, die GT3-velgen onder een Turbo.

Heb het nooit op foto of irl gezien eigenlijk, jij wel?

Comment

Comment

Ow.
                                Wist ik niets van.

Ik zou het precies niet moeten hebben, die GT3-velgen onder een Turbo.

Heb het nooit op foto of irl gezien eigenlijk, jij wel?
                                IRL nooit, wel een paar keer op foto, en vééééél op de CC. Misschien heb ik er nog een fotootje van, momentje.

- edit -

Nope, 'k herinner 't me nu weer : heb m'n map CC onlangs 'es leeggemaakt. Er stonden meer dan 300 fotootjes in en ik was 't beu.
                                Last edited by ; 24/12/2005, 01:01.

Comment

Amen!! Ik ben er héééééélemaaal weg van!

Magistraal deze kleurencombo!!

Comment

IRL nooit, wel een paar keer op foto, en vééééél op de CC. Misschien heb ik er nog een fotootje van, momentje.

- edit -

Nope, 'k herinner 't me nu weer : heb m'n map CC onlangs 'es leeggemaakt. Er stonden meer dan 300 fotootjes in en ik was 't beu.
                                    No prob, ik spurt 'es naar de CC!

Een idee voor die SportDesign's?

Comment

Miljaaar, dit is toch 'n speciaal geval zenne...

Comment

No prob, ik spurt 'es naar de CC!

Een idee voor die SportDesign's?
                                        De 996 staat niet meer in de CC's, dus je kan 't ook op die manier niet meer "nadoen"...

Comment

Comment

Working...
                                          X