Hierse, nog een beetje lekkers.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Porsche Exclusive lovers
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door logic
Ik geef hem nog 5 min, en dan kruipt ie voldaan in z'n nest
Ik ben zowat uitgezocht.
Heb de Porsches-sites van over de gehele wereld (www.porsche.com -> kijk zelf maar hoeveel nationale sites er zijn) afgezocht naar nog officiële Exclusive-pics, maar ik kom vanaf nu enkel nog maar dezelfde tegen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTaHierse, nog een beetje lekkers.
Die wordt het. Trouwens, als ik moest kiezen tussen een gepersonaliseerde 4S of een grijze Turbo, dan koos ik toch zeker niet voor de Turbo. Die wagen heeft mij samen met de GT2 nooit echt kunnen bekoren qua looks. Ik had het altijd meer voor de GT3.
Is er geen gepersonaliseerde Carrera GT ergens?
Comment
-
Nog niks van gevonden... ik denk dat er érg weinig dergelijke auto's zullen zijn, en dan nog zal Porsche er niet mee te koop lopen, denk 'k.
Er is in 't Porsche Lovers topic 'es een foto gepost van een Carrera GT met een niet-standaard rood lederen interieur. Niet dat "vuil-bloed kleur" of "baksteenrood" zoals je normaal gezien in de Carrera GT hebt, maar felrood.
Da's ook 't enige dat ik er al van gezien heb. Idem met foto's van de buitenkleur : zilver, grijs, zwart, rood, geel, één keer een witte ... en dat was het.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTaPorsche 997 Carrera S Cabrio- donker olijf metallic
- sportstuurwiel met dikker beklede stuurwielvelg
- sportuitlaat PSE
- tiptronic-paneel in leder
- armsteunbekleding in leder met "Carrera S" stikking
- interieurpack dashboard in plataanhout
- interieurpack deurpanelen in plataanhout
- telefoonhoorn in plataanhout
- gekleurd Porsche-wapen in het cabrio-windnet
- ...
Mmm die is echt AF!
Comment
-
Comment
-
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTaDa's géén Porsche Exclusive !! Gelieve het mottige aftermarket-gedoe in een apart topic onder "tjOENing" te plaatsen.
- edit -
Echt wel opletten dat je dus ENKEL the real stuff post ! Checken voor je gaat posten !!!
Comment
-
996 TT in signaaloranje met 'Felgenstern mitlackiert', sorry voor de crappy kwaliteit.
Het interieur was ongeveer hetzelfde als dat van de witte 996 TT Cab; hier was het donkerblauw met alle oranje accenten.1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
Comment