Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Porsche Exclusive lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Mercedeske
    O ja?

Ik vind deze Techart velgen zéér knap op een 997, ze passen ongelooflijk goed bij de auto !

Verdere comments: zie Porsche-lovers
    Last edited by Alexanderr; 26/12/2005, 17:20.
    1963 Land Rover Series IIa
    1994 Mercedes SL320
    2015 Land Rover Discovery SDV6
    2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Ik ga nog 'es wat fotookes zoeken van PE'tjes.

Comment

• Comment

• Ik heb die rooie 997 CS Aero op m'n bureaublad gezet, zó knap !
          1963 Land Rover Series IIa
          1994 Mercedes SL320
          2015 Land Rover Discovery SDV6
          2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa
            "Individual" bestaat niet bij Porsche, 't is "Porsche Exclusive". Wat Porsche Exclusive doet, sluit naadloos aan bij de uitrusting die nu gewoon op de optielijst staat, en die ook via "Porsche Tequipment" wordt aangeboden.

Zo stond b.v. bij de 996 de lederen bekleding van de binnenzijde van de deurdorpels op de optielijst, maar die is nu naar de "Porsche Exclusive" optielijst verwezen (als je de CC mag geloven). En omgekeerd, vroeger was het ingestanste Porsche-wapen in de hoofsteunen een "Porsche Exclusive"-uitrusting, nu staat 't gewoon op de optielijst.

De houten versnellingspook en handremgreep van jouw 4S stonden gewoon op de optielijst. Maar als je kijkt staan ze ook in 't aanbod van "Porsche Tequipment" voor de 996.

"Individual" is het in ieder geval niet, da's iets exlusief voor BMW en Volkswagen.
            Ik verwees inderdaad naar de benaming uit de car configurator van Porsche. De vraag was dus : gewone optie of exclusive, en het antwoord is gegeven, waarvoor dank

Ik heb op de CC eens zitten "spelen" met de exclusive opties en het moet gezegd dat die dingen hun geld toch niet waard zijn. Bvb de ventilatiemonden in koetswerkkleur : 800 euro...

Niet dat de gewone opties beterkoop zouden zijn, integendeel. vb. Wijzerplaten in een ander kleurtje : 475 euro

Comment

• Het is soms inderdaad bijna té gek... maar dat zijn sommige Porsche-kopers met veel geld ook.

Comment

• Guardsrode typeaanduiding
                foto van Wutputt

Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• polarzilver;

Comment

• Mooi is't niet maar wel speciaal zo'n rolkooi in een cabrio

Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Comment

Working...
                                          X