Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Porsche Exclusive lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito
    Dat lijkt écht geen seal, maar slate.

Seal is een tik lichter en niet zo bruin/groen.

Ofwel ligt 't aan de foto.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker
      Niet helemaal wat je vroeg maar al is het maar om dat het zo'n juweeltje is toch maar posten:

997S X51, -20mm, PCCB, ...... Slategrey

Dit zijn toch echt de knapste velgen voor de 997...
      OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
      Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa
        Dat lijkt écht geen seal, maar slate.

Seal is een tik lichter en niet zo bruin/groen.

Ofwel ligt 't aan de foto.
        De vraag was dan ook slate.
        Die edits achteraf waren omdat ik nog 6 foto's had gepost, maar ik had onderweg naar google slate door seal vervangen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito
          De vraag was dan ook slate.
          Die edits achteraf waren omdat ik nog 6 foto's had gepost, maar ik had onderweg naar google slate door seal vervangen.
          Ah, ik dacht dat je die getoonde wagen als "seal" zag. Of dat dat ergens op 'n site zo werd aangegeven.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB
            Neen

Dat is de Carrera Sport velg die die prijs kan meenemen

Comment

Ah, ik dacht dat je die getoonde wagen als "seal" zag. Of dat dat ergens op 'n site zo werd aangegeven.
              Zou gekund hebben, want ik ga af op google

Comment

• Alvast bedankt voor die paar foto's hier , maar 't is echt de combinatie Leisteen/Terracotta waar ik foto's van zou willen zien.
                Voor't moment zou dit de combo worden voor de 997 GT3; Leisteen met. + Terracotta en alles wat in carbon kan,in carbon

Comment

• Dit is de Cayenne turbo S die op 't salon staat.

Man o man, wat is dat lichtbeige leder in 't interieur lelijk !! Als je een compleet zwarte auto wil, wees dan consequent ... Heel die auto naar de knoppen door die lelijke accenten.

Zo zie je maar : je kan veel geld hebben en toch geen smaak.

Voor de rest wel een vet uitgeruste wagen, hoor.

- carbon handgrepen aan de middenconsole
                  - lederen interieurlijsten (in beige)
                  - volledig lederen interieur
                  - lederen verluchtingsroosterlamellen (in beige)
                  - lederen verluchtingsroosters (zwart)
                  - RSE (multimedia-systeem achteraan met scherm) + RSE uitbreidingspack (tweede scherm)
                  - alcantara interieurhemel
                  - lederen handgrepen interieurhemel
                  - carbon versnellingshendel
                  - lederen voorzetelsbasis
                  - 4-zone airco
                  - stuurwiel met beige stikking
                  - ...
                  Last edited by ; 23/03/2006, 05:13.

Comment

• Dit is echter al héééél wat beter.

• AeroKit Carrera
                    • 19"-velgen in koetswerkkleur
                    • PCCB
                    • SportChrono
                    • zwart full-leder
                    • rode stikking van al het leder binnenin schit-te-rend !!!
                    • rode gordeltjes
                    • rode lederen omranding van de tapijten
                    • Porsche-wapen in de hoofdsteunen ingestanst
                    • rode tellertjes
                    • ...

Prachtige auto !

Eén opmerking echter : ik vind 't bijna schandalig van Porsche dat ze, als je anderskleurige tellers neemt en je hebt ook de SportChrono optie genomen, het wijzerplaatje van de SportChrono-teller niét in dezelfde kleur meekrijgt. Het vloekt verschrikkelijk !!!
                    Last edited by ; 23/03/2006, 05:13.

Comment

Eén opmerking echter : ik vind 't bijna schandalig van Porsche dat ze, als je anderskleurige tellers neemt en je hebt ook de SportChrono optie genomen, het wijzerplaatje van de SportChrono-teller niét in dezelfde kleur meekrijgt. Het vloekt verschrikkelijk !!!
                      Bericht aan Fritz : gelieve dit door te geven aan Posj Mofland, alstublieft.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB
                        Niet akkoord!

Oorspronkelijk geplaatst door gTa

Wel dat vindt ik nu echt niet kunnen eigenlijk!

Comment

• Die rode 997 CS vond ik écht niet mooi op het autosalon.

Het interieur was niets op aan te merken die rode stikkingen zijn superknap!
                          Maar de opties aan het exterieur vind ik niet passen bij het imago van een -Carrera, die aerokit is zo opzichtig, velgen in koetswerkkleur, ok, tenzij je auto rood is....
                          -Achterruitwisser, afschuwelijk!
                          -PASM in combinatie met Aero Kit, geeft mij de indruk dat 'ie te hoog op z'n poten staat.
                          -En tsjah, rood op een Carrera, toch ook niets voor mij (op een GT3 daarentegen...)

Maar wel een extreem full full option die rode!!!
                          die moet dicht tegen de 150,000 EUR aanleunen denk ik!

Had zelfs X51 Performance Package (12,000 EUR)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker
                            Die rode 997 CS vond ik écht niet mooi op het autosalon.
                            Heb al paar gewone 997 Carrera's gezien in't Indischrood en die vond ik wel knap, maar die aerokit cup op't salon was inderdaad dikke tegenvaller.
                            De rode velgen waren er teveel aan en ie stond veel te hoog op zen poten

't Was inderdaad eentje met het X51 pakket, prachtig hoe die luchtfilterbehuizing dan in carbon is

Comment

• vandaag juist dezelde porsche gezien maar dan met het full terracotta interieur!!!wowow!!! ongelooflijk mooi!!!!de remschijven waren wel rood hoe komt dat?
                              nu ik weet niet of deze combinatie ook mooi is als de zon schijnt want dan wordt deze kleur een beetje groen en of dat met terracotta gaat passen weet ik niet...

Comment

• -
                                PASM in combinatie met Aero Kit, geeft mij de indruk dat 'ie te hoog op z'n poten staat.

met PASM staat de wagen toch juist lager dan normaal.....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door newadrie
                                  vandaag juist dezelde porsche gezien maar dan met het full terracotta interieur!!!wowow!!! ongelooflijk mooi!!!!de remschijven waren wel rood hoe komt dat?
                                  nu ik weet niet of deze combinatie ook mooi is als de zon schijnt want dan wordt deze kleur een beetje groen en of dat met terracotta gaat passen weet ik niet...

De standaardremklauwen zijn op de 997 Carrera (4)S rood, op de 997 Carrera (4) zijn ze zwart.

Komt inderdaad een olijfgroene schijn in Leisteengrijs onder bepaalde lichtomstandigheden, zou me verwonderen moest dat storen met terracotta interieur... Heb het al gezien met Boxsterrood interieur toen ook de groene schijn zichtbaar was en dat stoorde toch niet.
                                  Last edited by ; 17/01/2006, 15:25.

Comment

• Hier 2 foto's in het zonlicht, en toch een verschillend kleur (één op de middag en ééntje pakweg een uur voor zonsondergang)

Bijgevoegde Bestanden

Comment

Zwarte wielen ! En carbon spiegels !

En matten volledig zwart...

Zalig, al zou ik voor zo'n look alleen kiezen op de GT3

Comment

• Comment

Working...
                                        X