Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Porsche Exclusive lovers
Collapse
X
-
Paar details;
Bijgevoegde Bestanden
Comment
-
Dit weekend in Knokke een witte Porsche 997 Carrera 4S Cabrio gespot met een vollederen interiertje in kleur-op-staal. Een soort van gebroken wit, of perkament, of ecru. Zoiets. Voor de rest dus full leder, en zo goed als alle carbon dat je kon krijgen.
Combo met witte exterieurkleur was ronduit lelijk ... maar 't interieur op zich was VERDOMDE KNAP !!!!!!
Heb 'n aantal GSM-pics dus low quality. Ik upload die van zodra ik kan.
Comment
-
Die heb ik ook gezien ... Ik heb er iets andere mening over. Het witte exterieur op de cabrio was subliem mooi. Er stond nog een 2de witte ook overigens. Prachtige wagen in dat kleur. Ik heb al enkele dagen zitten zoeken naar 997 (2S) cabrio's in wit, maar ze zijn niet te vinden op de 2dehands markt
Het wit-achtige interieur van die witte in Knokke vond ik echt degoutant. Hoe iemand zo'n subliem exterieur kan samenstellen en dan zo'n lachwekkend, lelijk, smaakloos interieur, .. onvoorstelbaar. Op zo'n dingen moesten lichamelijke straffen staan.
Om maar te zeggen .. gTa je hebt absoluut geen smaak :-) Of in ieder geval een heel andere als mij.
Dusseeuh... Als iemand een witte 997 C2S cabrio weet staan <85.000 Eur, PM mij, ik breng centjes :-)
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenDit weekend in Knokke een witte Porsche 997 Carrera 4S Cabrio gespot met een vollederen interiertje in kleur-op-staal. Een soort van gebroken wit, of perkament, of ecru. Zoiets. Voor de rest dus full leder, en zo goed als alle carbon dat je kon krijgen.
Combo met witte exterieurkleur was ronduit lelijk ... maar 't interieur op zich was VERDOMDE KNAP !!!!!!
Heb 'n aantal GSM-pics dus low quality. Ik upload die van zodra ik kan.
Comment
-
Hoort dat af. Mijnheer-ik-ga-ne-keer-zeggen-of-anderen-smaak-hebben-of-niet. FYI, ik heb méér dan voldoende smaak. Jij ook, trouwens, naar mijn mening, want je Cayman is prachtig van kleurencombo. Ik ben alleen niet de meeloper die zwicht voor die white-hype.
Maar elkeen z'n mening is uiteraard anders!
De andere witte cabrio, die met het opschrift "Carrera 4S" achteraan met de S in het rood, maar die geen S was maar een gewone Carrera 4 (de faker ) heeft anderhalve dag achter de mijne geparkeerd gestaan.
Comment
Comment