Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Porsche Exclusive lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Comment

• Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CarreraGT

Dit is zooo lelijk imho he. (bekijk dat maar eens van de andere kant)
          Laat daar dan toch het porsche-logo inzetten, dat is mooi symmetrisch

Comment

• zalig gewoon

Comment

• Wow, dat is mooi!!!!!!

Comment

• Paar details;

Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CarreraGT

Dat is toch gewoon cocao met aluminium-pack en rode tellers, allemaal normale opties ....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RS
                    Paar details;
                    die witte turbo was zalig, achterkant van de zetels en middenconsole in het wit, rode gordels...perfect

Comment

• *knal*

Comment

• Drukte 'porsche exclusive' in op google en kwam op dit uit:

Klopt dit?
                        Want ziet er maar een "gewone" Cayenne Turbo uit.
                        2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa
                          *knal*

[img]witte 997TT[/img]

een gewone witte heb ik al gezien, maar zo is 'ie ongelooflijk vet
                          1963 Land Rover Series IIa
                          1994 Mercedes SL320
                          2015 Land Rover Discovery SDV6
                          2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex

een gewone witte heb ik al gezien, maar zo is 'ie ongelooflijk vet
                            Ik vind die grille vanvoor niet zo mooi, hij lacht precies de hele tijd
                            Last edited by ; 22/10/2006, 13:23.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spyker
                              Ik vind die gril vanvoor niet zo mooi, hij lacht precies de hele tijd
                              nu je het zegt!
                              het was me nog niet opgevallen, hij lijkt idd heel de tijd te lachen.
                              zo'n colgate-lach.

toch is 'ie best vet zo in het wit!

Comment

• hij lacht inderdaad

ik zie een GT3 hoedanook liever qua styling ... maar zo'n turbo blijft verdorie toch érg vet
                                1994 Mercedes SL320
                                2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Het is meer een grijns, zoals een clown een beetje.
                                  En ik zou het niet leuk vinden als men auto me de hele tijd stond aan te grijnzen.

Comment

• spyker heeft een tweede groene bol
                                    1994 Mercedes SL320
                                    2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Dit weekend in Knokke een witte Porsche 997 Carrera 4S Cabrio gespot met een vollederen interiertje in kleur-op-staal. Een soort van gebroken wit, of perkament, of ecru. Zoiets. Voor de rest dus full leder, en zo goed als alle carbon dat je kon krijgen.

Combo met witte exterieurkleur was ronduit lelijk ... maar 't interieur op zich was VERDOMDE KNAP !!!!!!

Heb 'n aantal GSM-pics dus low quality. Ik upload die van zodra ik kan.

Comment

• Die heb ik ook gezien ... Ik heb er iets andere mening over. Het witte exterieur op de cabrio was subliem mooi. Er stond nog een 2de witte ook overigens. Prachtige wagen in dat kleur. Ik heb al enkele dagen zitten zoeken naar 997 (2S) cabrio's in wit, maar ze zijn niet te vinden op de 2dehands markt

Het wit-achtige interieur van die witte in Knokke vond ik echt degoutant. Hoe iemand zo'n subliem exterieur kan samenstellen en dan zo'n lachwekkend, lelijk, smaakloos interieur, .. onvoorstelbaar. Op zo'n dingen moesten lichamelijke straffen staan.

Om maar te zeggen .. gTa je hebt absoluut geen smaak :-) Of in ieder geval een heel andere als mij.

Dusseeuh... Als iemand een witte 997 C2S cabrio weet staan <85.000 Eur, PM mij, ik breng centjes :-)

Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                        Dit weekend in Knokke een witte Porsche 997 Carrera 4S Cabrio gespot met een vollederen interiertje in kleur-op-staal. Een soort van gebroken wit, of perkament, of ecru. Zoiets. Voor de rest dus full leder, en zo goed als alle carbon dat je kon krijgen.

Combo met witte exterieurkleur was ronduit lelijk ... maar 't interieur op zich was VERDOMDE KNAP !!!!!!

Heb 'n aantal GSM-pics dus low quality. Ik upload die van zodra ik kan.

Comment

• Hoort dat af. Mijnheer-ik-ga-ne-keer-zeggen-of-anderen-smaak-hebben-of-niet. FYI, ik heb méér dan voldoende smaak. Jij ook, trouwens, naar mijn mening, want je Cayman is prachtig van kleurencombo. Ik ben alleen niet de meeloper die zwicht voor die white-hype.

Maar elkeen z'n mening is uiteraard anders!

De andere witte cabrio, die met het opschrift "Carrera 4S" achteraan met de S in het rood, maar die geen S was maar een gewone Carrera 4 (de faker ) heeft anderhalve dag achter de mijne geparkeerd gestaan.
                                          Last edited by ; 05/05/2008, 00:13.

Comment

Working...
                                          X