Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Rariteiten Lovers
Collapse
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk BerichtenBrooke!!
Enkele keren gezien in Zolder
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk BerichtenDie laatste is een rocket van gordon murray. De eerste zijn idd brooke RR's.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sepultura Bekijk BerichtenGisteren in Aarschot een verlengde blauwe Volvo 240 stationwagen gezien. Dat ding was nog een halve meter langer dan een gewone.
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door M3 E46 SMGII Bekijk BerichtenHeb ik ook ooit een prentje van gevonden
Vreemde creatie toch wel.
Comment
-
Ik heb zo'n volvo in 2005 gefotografeerd, oldtimers A'pen.
Als je let op de velgen & de zijpinkers lijkt het me niet dezelfde te zijn
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door M3 E46 SMGII Bekijk BerichtenHeb ik ook ooit een prentje van gevonden
Vorig jaar heb ik deze gespot op weg naar Goodwood.
Alles is blijkbaar verlaagd aan deze,behalve de spoiler.
Rondom aan de onderkant hing een soort tapijt te wapperen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DavkeG Bekijk BerichtenVandaag ook zo'n ding tegengekomen.
Comment
-
Op Autoweek.nl melden ze vandaag dat BMW eind jaren '80 met een M5 Cabriolet in het achterhoofd zat. Er is zelfs één exemplaar van deze snelle dakloze E34 gebouwd, maar uiteindelijk is het nieuwe model in de laatste fase afgeblazen.
Mijn mening? NICE!!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DavkeG Bekijk BerichtenEen coupé met de koplampen van een Mini, en achterlichten van een Thesis. Klinkt bekend in de oren.
SP B32. Chassis + motor van een Z3 M, koetswerk geïnspireerd door de Lancia Aurelia.
Comment
Comment