Maar vooral heel lelijk...
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Rariteiten Lovers
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door DavkeG Bekijk BerichtenEen coupé met de koplampen van een Mini, en achterlichten van een Thesis. Klinkt bekend in de oren.
SP B32. Chassis + motor van een Z3 M, koetswerk geïnspireerd door de Lancia Aurelia.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk Berichten't zag eruit als een rijdende banaan (knalgeel dus), 't heeft 2 wielen, bovenop een vleugel van een vliegtuig (dus recht omhoog). Dus eigelijk een moto waar een koets rond zit
Wat heb ik gezien?i 1 2 1/2 6
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk Berichten't zag eruit als een rijdende banaan (knalgeel dus), 't heeft 2 wielen, bovenop een vleugel van een vliegtuig (dus recht omhoog). Dus eigelijk een moto waar een koets rond zit
Wat heb ik gezien?
want als het rond antwerpen is, was het gewoon een ligfiets denk ik, al vele malen gezien, en vliegt er toch serieus vandoor soms (tot bijna 70 km/u)
Comment
-
Wat heb ik gezien?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Zanmato Bekijk BerichtenVriend van mij zond me deze uit Denemarken iemand een idee wat dit zou kunnen zijn?
maar wel knap.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wisali Bekijk Berichtende peraves monotracer, misschien?
Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-opticMotoren & Tjeurisme
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tjeu Bekijk BerichtenNice Specs? Zou ik wel eens mee op de baan willen als daar wa poer achter zit! Vraag me wel af hoe je daarmee nen highsider opvangt.........
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wisali Bekijk Berichtengoh moet je eens opzoeken. een bmw motor voor de cardan-as en opzij komen klapwieltjes bij stilstand dat je niet omvervalt. vroeger zag ik regelmatig zo ééntje rijden, wantis toch al een jaar of 10 oud dacht ik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk BerichtenDeze Delage is een rariteit alleen al omdat het een 4-deurs cabrio is.
Delage D8 100 Labourdette Cabriolet
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk BerichtenDelahaye 165 figoni en falaschi Cabriolet.
Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk BerichtenDelage D8 120 S Pourtout aero coupe
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk BerichtenMeer de koplampen van een AR Mito vind ik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk BerichtenConcepts? of echt geproduceerd geweest?
Comment
Comment