Oorspronkelijk geplaatst door reVel
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Rariteiten Lovers
Collapse
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk BerichtenWelk type Maserati is dit? Ik kwam deze tegen op een meeting in Amerika, maar ik kon hem echt niet terecht wijzen. Ik vind het wel een prachtig model...
volgende keer als je der zo eentje open ziet staan, neus onder de kap steken & naar telaio plaat zoeken
fotootje van nemen & dan kan je het wel terugvinden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sega Bekijk BerichtenEen VW SP2. Niet echt zeer exclusief want er zijn er toch enkele duizenden van gemaakt.
Maar mss zullen veel leden het niet kennen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DJ Dirk Bekijk BerichtenMaserati A6GCS Series II 1953
volgende keer als je der zo eentje open ziet staan, neus onder de kap steken & naar telaio plaat zoeken
fotootje van nemen & dan kan je het wel terugvinden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rohrl-fan Bekijk BerichtenDe Brunei collectie zou tussen de 3000 en de 5000 auto's bevatten. Dit gaat van relatief gewone wagens over staatswagens (Rolls, Bentleys, ...) over 'gewone' supercars (bijvoorbeeld een aantal McLaren F1's, Dauer 962's, ...) tot de zogenaamde Brunei Specials. Ook zouden er verschillende F1's in de collectie zitten. Er wordt gefluisterd dat elke Formule 1 die kampioen werd sinds 1988 in Brunei te vinden zou zijn, dikwijls het chassis waar het kampioenschap mee behaald werd.
Hier kan je een (verouderde) lijst van de wagens vinden. Ben wel niet zo zeker in hoeverre deze correct is. http://www.autoblog.nl/archive/2006/...tan-van-brunei
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk BerichtenIs zoiets zeldzaam? Hij staat hier misschien niet echt op z'n plaats? En kan je zien of dit een originele is?
52 van gebouwd
en tja, het simpelste is zoals ik al eerder vermelde, motorkap stond toen open, fotootje nemen van de telaio-plaat
daarbij, je zegt dat je hem in de US gezien hebt? wast een groot gekent event?
dan kan je der relatief zeker van zijn dat het een echte was
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk BerichtenBroer van de sultan had een minister post en hing op kosten van de staat de grote man uit in Europa en Amerika. Er is dan "overeengekomen" dat Jeffrey?(de broer dus) grote delen moet terugbetalen. Ten gevolge daarvan zijn veel wagens uit de collectie verdwenen.
Die gasten hebben nog geld genoeg eigenlijk. De Sultan was tot Bill Gates kwam de rijkste persoon op aarde. En nu hebben ze nog genoeg inkomsten omdat ze het grootste deel van de binnenlandse olie- en gasmaatschappijen in handen hebben.
Raar landje, Brunei.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DJ Dirk Bekijk Berichtenzeldzaam genoeg
52 van gebouwd
en tja, het simpelste is zoals ik al eerder vermelde, motorkap stond toen open, fotootje nemen van de telaio-plaat
daarbij, je zegt dat je hem in de US gezien hebt? wast een groot gekent event?
dan kan je der relatief zeker van zijn dat het een echte was
Comment
-
-
een aantal die ik heb tegengekomen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DJ Dirk Bekijk Berichtentjsien, waar ken ik die foto van
Oorspronkelijk geplaatst door DJ Dirk Bekijk Berichtendie zijn echt bangelijk
alleen zie je ze nooit in Europa, heb ze zelf alleen nog maar in de US gezien
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DJ Dirk Bekijk Berichtenhij is in ieder geval niet 100% origineel
die knock-offs zijn al fout, de velgen zijn lichtelijk over gechromeerd, stuur is verkeerd
& vind ook iets mis aant interieur
dubbele uitlaat klopt denk ik ook niet, maar dat moet ik effe opzoeken
geen goede foto van de motor?
En nog eentje extra groot formaat van de eerste:
Deze heeft dus aan iedere kant 2 uitlaten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk BerichtenJa, toevallig () wel:
En nog eentje extra groot formaat van de eerste:
Deze heeft dus aan iedere kant 2 uitlaten.
is dus effectief een fake
dat motorblok is in ieder geval geen maserati blok
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk Berichten"Harcourt Racing", ik vond dat ook al verdacht. Desalniettemin een knappe kar vind ik, alles zag er ook verdacht nieuw uit. Maar hij hoort hier niet thuis, dus ga ik er over ophouden.
langs buiten zag ik niet bepaald een verschil
dat interieur begon het al weg te geven, maar dan dat motorblok; dat ziet er een detroit muscle V8 uit
Comment
Comment