Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Rariteiten Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• wel, de vraag is nu eerder, was het een originele a6gcs die in de tijd naar america is gegaan om in de sportscars series te rijden van de jaren 50 & in DIE tijd een V8 blok ingelegd wanneer de 2 litre straight six het begeven had & is dat blok er gewoonweg in gebleven?
    in die tijd zijn er héél veel "oude" europese sportwagens waarvan de motor het begeven had een US blok ingestoken omdat dat goedkoper was, onderdelen waren moeilijk te verkrijgen & DUUR!!

alhoewel de dag van vandaag geen enkele serieuse eigenaar/collectioneur (zelf amerikanen) er een detriot iron in laat liggen, ze gaan allemaal opzoek naar originele motoren, veel meer waard dan

Comment

• Ah, weer heel wat bijgeleerd. Thx! Nu ja, misschien is het gewoon te duur in dit geval...

Ja, ik heb geen klapke kunnen doen met de eigenaar toen. Maar dat was wel een leuke meeting, zal nog eens in de gepaste topics wat foto's ervan posten. Peter Brock was daar toen ook (Superformance Coupé -> knappe machine), tal van Shelby's (GT350, GT500) en Cobra's en het Lola GT-project, ...

Comment

• versta me nie verkeerd, in DIE tijd was dat de duur (medio 1955-1960)
        de dag van vandaag, een gast die zo'n wagen heeft, kan dat betalen hoor

om je een ideetje te geven, dit jaar heeft Coys er nog een op Monaco geveild, die is toen gegaan voor €1,135,000 & die had wel een mooie geschiedenis als ik het mij goed kan herinnere

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Andy Temmerman Bekijk Berichten
          damn... hier staan mooie karretjes tussen... meer van dat
          btw hoeveel auto's heeft die brunei dude nu eigenlijk? en heeft die er ook moderne?
          Dit is een topic over de sultan.

Comment

• ieze
            20 foto pagina's met wagens van de Sultan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ICEFARMER Bekijk Berichten
              Dit vind ik echt overdreven.
              Die man weet volgens mij niet eens wat ie allemaal heeft.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk Berichten
                Dit vind ik echt overdreven.
                Die man weet volgens mij niet eens wat ie allemaal heeft.
                Die wagens staan daar gewoon allemaal te verrotten.
                Verkopen die handel en schenk het aan de arme kindjes.
                Daar kan je heel Darfoer mee voeden.

Comment

• Nog weer eens iets bijzonders, uit de USA deze keer!

Guldstrand Corvette GS90: Op basis van de Corvette ZR-1 kon je half jaren '90 deze wagen laten bouwen. Voor alle duidelijkheid, dit ontwerp is ouder dan de eerste Viper GTS Coupé!

Er bestond ook een roadster variant, de Guldstrand Nassau. De bijgeposte foto is van een schaalmodel, van de echte vond ik er geen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rohrl-fan Bekijk Berichten
                    dit ontwerp is ouder dan de eerste Viper GTS Coupé!

Die ziet er lekker modern uit voor zijn tijd

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DJ Dirk Bekijk Berichten
                      ieze
                      20 foto pagina's met wagens van de Sultan
                      http://www.supercars.net/gallery/129612/976/1.html
                      Hey Dirk, jij hangt ook overal rond he
                      Ik wilde die link net posten
                      edit: en de bijbehorende thread: http://www.supercars.net/PitLane?vie...D=0&tID=104217

Je hebt een pm
                      Last edited by ; 25/12/2007, 01:33.

Comment

• Dome Zero

Spaceship

Comment

• Sebas

2006 hadden ze 3 zwarte binnen, waarvan eentje in de werkplaats
                          2007 hadden ze der weer 3 binnen maar alle 3 in de werkplaats
                          geen enkele apart onder een zeil of met apart bodywork

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DJ Dirk Bekijk Berichten
                            Sebas

2006 hadden ze 3 zwarte binnen, waarvan eentje in de werkplaats
                            2007 hadden ze der weer 3 binnen maar alle 3 in de werkplaats
                            geen enkele apart onder een zeil of met apart bodywork
                            hmmm, oke, thanks

Comment

• Hier een auto die er heel gewoon uitzien maar waar er maar 3 van gemaakt zijn.
                              Bedoeld voor de fameuze groep b rally.
                              Een opel kadett D met achterwielaandrijving en de motor van een ascona 400.
                              Max vermogen 304 PK ("phase X")

(foto's van manta400.nl)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door F430 Bekijk Berichten
                                Cizeta V16

deze kun je nog steeds bestellen!
                                er zijn er in totaal 7 van gebouwd.

de auto is ontworpen door gandini en is een door chrysler afgekeurd ontwerp voor de opvolger van de countach.

1 van de oprichters van cizeta-moroder is giorgio moroder, de bekende muziekproducer uit de jaren 70 en 80.

Comment

• Dit lijkt me de beste plaats om te posten

Jehle super saphier, de enige constructeur ooit in Liechtenstein.
                                  De super saphier stond op het onderstel van de VW kever (pre-'69) en had motoren gaande van een 1.5 uit de golf tot een V12 van 6.5 liter (opgegeven topsnelheid van die laatste: 440km per uur)

helaas zeer weinig info over te vinden
                                  Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
                                  Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• Heb hier nog een hele collectie op de pc staan, even de beste eruithalen

SSC Ultimate Aero (1000+ pk, top 436 km/u (geclaimd))

Gillet Vertigo (Belgische trots met Alfa-power)

Saab Aero X

Comment

• Isdera Commendatore 112i

Pug 205 T16 & Lancia Delta S4

MG Metro 6R4

Comment

• Pug 607 Féline

Bizzarrini GTS 4.4

Sbarro Mégane Scenic

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Peterke Bekijk Berichten

Saab Aero X
                                          Kom zo'n ding anders tegen aan een tankstation

De mensen daar zullen denken dat het tijdsreizigers zijn

Comment

Working...
                                          X