zalig topic
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Rariteiten Lovers
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door PT Cruiser Bekijk Berichten200pk in een auto van 1100kg.
Fout,dit was de rallycross BX van Jean-Luc Pailler,er zat een T16 motor in die door Peugeot gebruikt was in Pikes-Peak,en had dus zeker 650 pk.
Het jaar daarna werd alles trouwens overgebouwd in deze Xantia.
0-100 in ongeveer 2,5 sec
Comment
-
'M-505 Adams Brothers Probe 16'
Met zijn 84cm (net ietsje meer dan tafelhoogte!) één van de allerlaagste wagens ooit gemaakt.
3 stuks van gemaakt. Helaas niet gerestoreerd door Top Gear, een paar jaar terug...
Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-opticMotoren & Tjeurisme
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ICEFARMER Bekijk BerichtenFout,dit was de rallycross BX van Jean-Luc Pailler,er zat een T16 motor in die door Peugeot gebruikt was in Pikes-Peak,en had dus zeker 650 pk.
...Powered by Detroit Diesel.
Diene reclam werkt om mijn zenuwen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tjeu Bekijk Berichten'M-505 Adams Brothers Probe 16'
Met zijn 84cm (net ietsje meer dan tafelhoogte!) één van de allerlaagste wagens ooit gemaakt.
3 stuks van gemaakt. Helaas niet gerestoreerd door Top Gear, een paar jaar terug...
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk BerichtenAchterlichten van een Matra Murena?Last edited by Lotuzzz; 24/03/2008, 22:04.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Zonda Bekijk BerichtenDju, ik hoopte dat het die Probe zou zijn... Kheb me onlangs nog zitten afvragen welke ze dan wel gerestoreerd hebben?...Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-opticMotoren & Tjeurisme
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk BerichtenPorsche 924/944 oen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk BerichtenAchterlichten van een Matra Murena?
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Peterke Bekijk Berichten
Comment
Comment