Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Rariteiten Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Maar vooral heel lelijk...

Comment

• Vriend van mij zond me deze uit Denemarken iemand een idee wat dit zou kunnen zijn?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DavkeG Bekijk Berichten
        Een coupé met de koplampen van een Mini, en achterlichten van een Thesis. Klinkt bekend in de oren.

SP B32. Chassis + motor van een Z3 M, koetswerk geïnspireerd door de Lancia Aurelia.
        Meer de koplampen van een AR Mito vind ik.

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• 't zag eruit als een rijdende banaan (knalgeel dus), 't heeft 2 wielen, bovenop een vleugel van een vliegtuig (dus recht omhoog). Dus eigelijk een moto waar een koets rond zit

Wat heb ik gezien?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk Berichten
            't zag eruit als een rijdende banaan (knalgeel dus), 't heeft 2 wielen, bovenop een vleugel van een vliegtuig (dus recht omhoog). Dus eigelijk een moto waar een koets rond zit

Wat heb ik gezien?
            Of een betere vraag zou kunnen zijn: Wat heb ik gerookt?
            i 1 2 1/2 6

Comment

't zag eruit als een rijdende banaan (knalgeel dus), 't heeft 2 wielen, bovenop een vleugel van een vliegtuig (dus recht omhoog). Dus eigelijk een moto waar een koets rond zit

Wat heb ik gezien?
              waar heb je deze gezien?
              want als het rond antwerpen is, was het gewoon een ligfiets denk ik, al vele malen gezien, en vliegt er toch serieus vandoor soms (tot bijna 70 km/u)

Comment

Wat heb ik gezien?
                de peraves monotracer, misschien?
                wimoptiek.be op

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Zanmato Bekijk Berichten
                  Vriend van mij zond me deze uit Denemarken iemand een idee wat dit zou kunnen zijn?

achterkant en zijkant doet me denken aan bugatti, maar de voorkant heeft een andere rooster en lagere lichten?
                  maar wel knap.
                  wimoptiek.be op

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wisali Bekijk Berichten
                    de peraves monotracer, misschien?
                    Nice Specs? Zou ik wel eens mee op de baan willen als daar wa poer achter zit! Vraag me wel af hoe je daarmee nen highsider opvangt.........
                    Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic
                    Motoren & Tjeurisme

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tjeu Bekijk Berichten
                      Nice Specs? Zou ik wel eens mee op de baan willen als daar wa poer achter zit! Vraag me wel af hoe je daarmee nen highsider opvangt.........
                      goh moet je eens opzoeken. een bmw motor voor de cardan-as en opzij komen klapwieltjes bij stilstand dat je niet omvervalt. vroeger zag ik regelmatig zo ééntje rijden, wantis toch al een jaar of 10 oud dacht ik.
                      wimoptiek.be op

Comment

• Delahaye 165 figoni en falaschi Cabriolet.

Last edited by ; 03/06/2009, 21:59.

Comment

• Delage D8 120 S Pourtout aero coupe

Last edited by ; 03/06/2009, 21:59.

Comment

• Die laatste is mooi!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wisali Bekijk Berichten
                              goh moet je eens opzoeken. een bmw motor voor de cardan-as en opzij komen klapwieltjes bij stilstand dat je niet omvervalt. vroeger zag ik regelmatig zo ééntje rijden, wantis toch al een jaar of 10 oud dacht ik.
                              Reed ook vaak mee op de VTB VAB touring dag in Zolder.

Comment

• Delage D6 Figoni et falaschi special

Winnaar (in zijn klasse) van Lemans 1937

Comment

• Deze Delage is een rariteit alleen al omdat het een 4-deurs cabrio is.

Delage D8 100 Labourdette Cabriolet

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk Berichten
                                    Deze Delage is een rariteit alleen al omdat het een 4-deurs cabrio is.

Delage D8 100 Labourdette Cabriolet

amai neemt daar nekeer ne bocht mee
                                    2006 Ford Mondeo Clipper Ghia 2.0 TDCI
                                    2009 Porsche Carrera 4S

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk Berichten
                                      Delahaye 165 figoni en falaschi Cabriolet.

Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk Berichten
                                      Delage D8 120 S Pourtout aero coupe

Concepts? of echt geproduceerd geweest?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
                                        Meer de koplampen van een AR Mito vind ik.
                                        Nee hoor, zeker MINI !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichten
                                          Concepts? of echt geproduceerd geweest?
                                          Productie, maar maar een paar stuks natuurlijk.

Comment

Working...
                                          X