Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Rariteiten Lovers
Collapse
X
-
Fifth Gear test van de Tramontana R:
+ YouTube Video
Om nog even weer te geven hoe groot dat ding eigenlijk is, bijvoorbeeld in vergelijking met een LP640:
Tramontana R (Lamborghini LP640)
lengte: 4900mm (4610mm)
breedte: 2080mm (2058mm)
hoogte: 1300mm (1135mm)
Specs:
5.5 liter biturbo V12
720 Hp @ 5.250 rpm
1100 Nm @ 4.000 rpm
1.268 kg
Max. Speed: 325 Km/h. (limited)
Acceleration: 0-100 Km/h.: 3,6 sec.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DavkeG Bekijk BerichtenFifth Gear test van de Tramontana R:
+ YouTube Video
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk BerichtenBen ik de enige die dat 2 keer niks vind?
Er zitten ook veel knappe details in.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Simpen Bekijk BerichtenIk doelde eerder op het feit dat de voorste wielkassen half dicht zijn.
daarvan zie je nog minder band
& was midden jaren 30 bij streamliners & special coachbuilds heel normaal
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DJ Dirk Bekijk Berichten& was midden jaren 30 bij streamliners & special coachbuilds heel normaal
Achteraan zie je het ook maar zelden of nooit meer.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DavkeG Bekijk BerichtenJammer dat je dat tegenwoordig nooit meer ziet. Super elegant!
Achteraan zie je het ook maar zelden of nooit meer.
was geen slechte poging om het meest glorieus russich luxemerk van de Tsaren terug op te starten
looks vond ik bangelijk, puur jaren 30
alleen die prijs
1 miljoen euro voor een mercedes onderstel met V12
spijtig niets verder van gekomen buiten het eerste model & nooit meer tegengekomen
Comment
-
-
afgelopen zaterdag op Reims werd ik toch eventjes zot
als bezoeker was er een Voisin komen opdagen
wagen in kwestie was een C15 Petit Duc & was een van de persoonlijke wagens van Gabriel Voisin
ik heb zowiezo al een stevige zwakte voor Voisin's & ze zijn zo verdomd zeldzaam om ze tegen te komen
& deze had ik nog niet eerder gezien
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk Berichtenis deze lak 'uniek' voor deze wagen of kwam dat wel vaker voor op Voisins?
deze 'motieven' bestonden in meerdere vormen op meerdere wagens
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk BerichtenBlijkbaar hadden Voisins schuivenmotoren?
Iemand die daar wat meer over kan vertellen?
zelfde licentie als Minerva had
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DJ Dirk Bekijk Berichtensleeve valves op het Knight principe
zelfde licentie als Minerva had
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk Berichtenthanks, ga daar eens wat over lezen
het voordeel ervan was dat ze stil waren & minder vibratie hadden
nogal belangruik voor het comfort bij dure topwagens
daarentegen duurder om te bouwen & vooral nogal hoog olieverbruik
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk BerichtenIemand enig idee van de waarde van deze amilcar?
http://www.classiccarsforsale.co.uk/...hp/carno/68639
Comment
Comment