Oorspronkelijk geplaatst door DavkeG
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Rariteiten Lovers
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door DavkeG Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk Berichten
Uniekheid
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vicious Bekijk BerichtenIk vind 't prachtig dat bij dergelijke klassiekers nooit alles hetzelfde was. Je had dan eens andere lichten, dan weer waren er andere bumpers, een andere grille of een andere luchtinlaten, side-vents...
Uniekheid
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk BerichtenWat heeft em allemaal staan?
Ik weet
-Facel
-Isetta
-Jeep Willys
-Mercedes 220SE
-Peugeot 504 CabrioOorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk BerichtenYep!
Was dus zo een handrem ergens onder dashboard, en dat schakelen
Sympha kerel! Hoorde dat ik eens wou kijken, smijt zijn sleutels op tafel: "doe maar een toerke"
Was toen 18 en juist mijn rijbewijs
Edit: Die mercedes staat ook echt zot prachtig!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DJ Dirk Bekijk Berichtendie laatste is van op Goodwood Revival,
had hem daar gezien, toch vind ik een echte Talbot nog een stuk beter, de proporties van deze komen niet correct over
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vicious Bekijk BerichtenEn 't sméékt om spaakvelgen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk BerichtenNee, dit is typisch Bristol.
Op basis van welke Bristol is dat trouwens gebouwd? 401 ofzo?
Hoe vet zijn Bristol's, on the other hand Understatement, sober en ongekend
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk Berichten1959 406.
Ik denk niet dat het de bedoeling was een exacte kopie te maken dus vind ik dat best leuk dat de Bristol schijven er nog op staan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tjeu Bekijk BerichtenHeeft deze hier al gestaan?
De E34 M5 Cabrio. Gebouwd door BMW zelf, maar nooit in productie gegaan :
Comment
-
Weet niet of dit hier moet staan, dan wel bij unieke waardeloze auto gespot. Maar gezien ik er zelf geen foto van getrokken heb, zet ik em maar hier.
Gisteren kwam ik op de Afrikalaan een zwarte Calibra Carbrio tegen. Het dak was zodanig lelijk afgewerkt (drukknoppen langs alle kanten) dat ik zeker was dat het een zelfgemaakt iets was. Maar blijkbaar bestaan er zo nog...
Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-opticMotoren & Tjeurisme
Comment
Comment