Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Rariteiten Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door DavkeG Bekijk Berichten
    Italdesign Structura, een concept car uit '98.
    Jagoewere, da's toch een ULTRA zeldzame spot dan

Comment

• Vooral als je weet dat Giugiaro zelf erin zat.
      Z'n GG50 moet er dat weekend ook geweest zijn, maar die heb ik niet gezien (dit was in april vorig jaar).

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DavkeG Bekijk Berichten

Zo'n Lupo gti is inderdaad best wel een rariteit.

Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
        Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk Berichten

Ik vind 't prachtig dat bij dergelijke klassiekers nooit alles hetzelfde was. Je had dan eens andere lichten, dan weer waren er andere bumpers, een andere grille of een andere luchtinlaten, side-vents...

Uniekheid

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vicious Bekijk Berichten
            Ik vind 't prachtig dat bij dergelijke klassiekers nooit alles hetzelfde was. Je had dan eens andere lichten, dan weer waren er andere bumpers, een andere grille of een andere luchtinlaten, side-vents...

Uniekheid
            moet je pre-war gaan, word het nog leuker

Comment

• Bristol Teardrop Special....oftewel het chassis van een Bristol met het koetswerk van een Talbot Lago

Comment

• Het is waarschijnlijk een mooie auto, maar de kleur doet hem niet goed vind ik.

Comment

• ik vind hem niet zo mooi, een beetje een mini atlantic, groter was mooier geweest

Comment

• Kleur vind ik nochtans niet mis, zijn wat rotfoto's in m'n vorige post.

Dit is al beter

Comment

• die laatste is van op Goodwood Revival,
                      had hem daar gezien, toch vind ik een echte Talbot nog een stuk beter, de proporties van deze komen niet correct over

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk Berichten
                        Wat heeft em allemaal staan?
                        Ik weet

-Facel
                        -Isetta
                        -Jeep Willys
                        -Mercedes 220SE
                        -Peugeot 504 Cabrio
                        Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk Berichten
                        Yep!
                        Heb met die Peugeot al gereden, fak als je nog nooit met een oldtimer hebt gereden

Was dus zo een handrem ergens onder dashboard, en dat schakelen

Sympha kerel! Hoorde dat ik eens wou kijken, smijt zijn sleutels op tafel: "doe maar een toerke"

Was toen 18 en juist mijn rijbewijs

Edit: Die mercedes staat ook echt zot prachtig!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DJ Dirk Bekijk Berichten
                          die laatste is van op Goodwood Revival,
                          had hem daar gezien, toch vind ik een echte Talbot nog een stuk beter, de proporties van deze komen niet correct over
                          En 't sméékt om spaakvelgen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vicious Bekijk Berichten
                            En 't sméékt om spaakvelgen...
                            Nee, dit is typisch Bristol.

Comment

Nee, dit is typisch Bristol.
                              Het doet er toch niet toe of dit typisch Bristol is? Het ding is omgebouwd naar een Talbot-replica, en ik vind persoonlijk dat dat vraagt om spaakvelgen. Dat de originele Bristol's (met eigen koetswerk, dus) die typische schijven moeten hebben, daar ben ik mee akkoord.
                              Op basis van welke Bristol is dat trouwens gebouwd? 401 ofzo?
                              Hoe vet zijn Bristol's, on the other hand Understatement, sober en ongekend

Comment

• 1959 406.
                                Ik denk niet dat het de bedoeling was een exacte kopie te maken dus vind ik dat best leuk dat de Bristol schijven er nog op staan.

Comment

1959 406.
                                  Ik denk niet dat het de bedoeling was een exacte kopie te maken dus vind ik dat best leuk dat de Bristol schijven er nog op staan.
                                  mja, hij ziet er zeker niet slecht uit, maar als je hem ziet staan, kijk je toch twee keer van wat klopt er niet en dan zie je de velgen en de badges

Comment

• Heeft deze hier al gestaan?

De E34 M5 Cabrio. Gebouwd door BMW zelf, maar nooit in productie gegaan :

Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic
                                    Motoren & Tjeurisme

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tjeu Bekijk Berichten
                                      Heeft deze hier al gestaan?

De E34 M5 Cabrio. Gebouwd door BMW zelf, maar nooit in productie gegaan :

Ok, dat is dik!

Comment

• Weet niet of dit hier moet staan, dan wel bij unieke waardeloze auto gespot. Maar gezien ik er zelf geen foto van getrokken heb, zet ik em maar hier.
                                        Gisteren kwam ik op de Afrikalaan een zwarte Calibra Carbrio tegen. Het dak was zodanig lelijk afgewerkt (drukknoppen langs alle kanten) dat ik zeker was dat het een zelfgemaakt iets was. Maar blijkbaar bestaan er zo nog...

Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic
                                        Motoren & Tjeurisme

Comment

• Comment

Working...
                                          X