Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Rariteiten Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Niet de Alfa, niet de Bentley/Rolls naast de sta-caravan(), maar de onderste.

Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
    Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• de Daimler Double Six Corsica Drophead Coupe
      wat een ding

toen ie nog in dat bruin was heeft ie iets van een beetje over de 40 jaar bij dezelfde family in de UK gezeten
      die is nog niet zo heel lang geleden gestorven en de dochter heeft sindsdien al de restauratieprojecten (30tal) maar verkocht en juist nog de rijdende bijgehouden (20 tal)

Comment

• Jup, aangekocht voor 510 Pond in 1963

En op z'n photobucket heeft hij nog wat auto's en andere dingen staan
        Store your photos and videos online with secure storage from Photobucket. Available on iOS, Android and desktop. Securely backup your memories and sign up today!

Comment

• Fantastisch!

I like this thread!

Comment

• Hmmmm, Bizzarrini

AC Ace

Tijdens de 6 hours stond er een prachtig zwart exemplaar geparkeerd binnen het circuit, man man
            Op dat moment vond ik hem zelfs knapper dan een Cobra, zo veel cleaner en simpeler en klassevol.

Then again, een Cobra is dan ook niet meteen ontworpen om een klassevolle auto te zijn

Comment

• Niets om je voor te schamen.
              Ik vind de Ace ook véél knapper dan de Cobra.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten
                Op dat moment vond ik hem zelfs knapper dan een Cobra, zo veel cleaner en simpeler en klassevol.

Then again, een Cobra is dan ook niet meteen ontworpen om een klassevolle auto te zijn
                Daarom dat de 260 Cobra m'n favoriet is

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk Berichten
                  Niets om je voor te schamen.
                  Ik vind de Ace ook véél knapper dan de Cobra.
                  aja, de Cobra is gewoonweg een iedere keer zwaardere opgefokte Ace
                  iedere keer wat breder moeten worden om die grotere motor en vettere banden deronder te krijgen

Comment

• Gooding heeft daarjuist een Ace afgehamerd op US$235K

Comment

• Austin Healey 100-6 California

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk Berichten
                        "This model is almost certainly unique and for the serious Austin Healey collector simply cannot be allowed to slip through one’s fingers."

echt nie
                        is een fantasy van iemand en ziet er nu niet overdreven goed uit

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DJ Dirk Bekijk Berichten
                          "This model is almost certainly unique and for the serious Austin Healey collector simply cannot be allowed to slip through one’s fingers."

echt nie
                          is een fantasy van iemand en ziet er nu niet overdreven goed uit
                          Ik vind het niet zo lelijk, combinatie van een bristol met stingray accenten.

Ik vind de schatting raar, 35-45k, veel voor een hobbyproject imo.

Comment

• vind die prijs er ook hard over hoor
                            maar tja, weet voldoende wagens staan waarvan je stijl achterover van valt als ze zeggen wat ze ervoor vragen.
                            en dan zijn ze vaak verbaast dat ie niet verkocht geraakt

Comment

• Stingray meets E-Type en nog wat andere dingen die op zichzelf mooi zijn...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JanC Bekijk Berichten
                                Stingray meets E-Type en nog wat andere dingen die op zichzelf mooi zijn...
                                op zichzelf wel ja
                                in deze combinatie???
                                eeurh, NOT!!

Comment

weet voldoende wagens staan waarvan je stijl achterover van valt als ze zeggen wat ze ervoor vragen.
                                  Heb je het nu over die Duitser in de Oostkantons?

Comment

Heb je het nu over die Duitser in de Oostkantons?
                                    eurh?
                                    kan effe niet helemaal volgen

maar weet wagens met gekke prijzen wel in elk land staan hoor

Comment

eurh?
                                      kan effe niet helemaal volgen

maar weet wagens met gekke prijzen wel in elk land staan hoor
                                      Ik moest terugdenken aan een foto van een bugatti in de sneeuw bij een handelaar in de oostkantons. (ik verwees naar die handelaar)
                                      Of was dat jouw foto niet?

Comment

Ik moest terugdenken aan een foto van een bugatti in de sneeuw bij een handelaar in de oostkantons. (ik verwees naar die handelaar)
                                        Of was dat jouw foto niet?
                                        klopt, dat was ik inderdaad
                                        maar had die foto toch niet hier gepost?
                                        daarmee dat ik het ineens zo raar vond naar de verwijzing naar hem

ook had ik het overtlaatst met iemand ivm een Triumph Italia
                                        daar zijn we er 2 tegengekomen die te koop staan, eentje in de UK en eentje in duitsland, wat die gasten vragen wil je eigelijk niet echt weten
                                        volledig gekke bedragen

Comment

• Comment

Working...
                                          X