Niet de Alfa, niet de Bentley/Rolls naast de sta-caravan(), maar de onderste.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Rariteiten Lovers
Collapse
X
-
de Daimler Double Six Corsica Drophead Coupe
wat een ding
toen ie nog in dat bruin was heeft ie iets van een beetje over de 40 jaar bij dezelfde family in de UK gezeten
die is nog niet zo heel lang geleden gestorven en de dochter heeft sindsdien al de restauratieprojecten (30tal) maar verkocht en juist nog de rijdende bijgehouden (20 tal)
Comment
-
Hmmmm, Bizzarrini
AC Ace
Tijdens de 6 hours stond er een prachtig zwart exemplaar geparkeerd binnen het circuit, man man
Op dat moment vond ik hem zelfs knapper dan een Cobra, zo veel cleaner en simpeler en klassevol.
Then again, een Cobra is dan ook niet meteen ontworpen om een klassevolle auto te zijn
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk BerichtenOp dat moment vond ik hem zelfs knapper dan een Cobra, zo veel cleaner en simpeler en klassevol.
Then again, een Cobra is dan ook niet meteen ontworpen om een klassevolle auto te zijn
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk BerichtenNiets om je voor te schamen.
Ik vind de Ace ook véél knapper dan de Cobra.
iedere keer wat breder moeten worden om die grotere motor en vettere banden deronder te krijgen
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk Berichten
echt nie
is een fantasy van iemand en ziet er nu niet overdreven goed uit
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DJ Dirk Bekijk Berichten"This model is almost certainly unique and for the serious Austin Healey collector simply cannot be allowed to slip through one’s fingers."
echt nie
is een fantasy van iemand en ziet er nu niet overdreven goed uit
Ik vind de schatting raar, 35-45k, veel voor een hobbyproject imo.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JanC Bekijk BerichtenStingray meets E-Type en nog wat andere dingen die op zichzelf mooi zijn...
in deze combinatie???
eeurh, NOT!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DJ Dirk Bekijk Berichtenweet voldoende wagens staan waarvan je stijl achterover van valt als ze zeggen wat ze ervoor vragen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk BerichtenHeb je het nu over die Duitser in de Oostkantons?
kan effe niet helemaal volgen
maar weet wagens met gekke prijzen wel in elk land staan hoor
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DJ Dirk Bekijk Berichteneurh?
kan effe niet helemaal volgen
maar weet wagens met gekke prijzen wel in elk land staan hoor
Of was dat jouw foto niet?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk BerichtenIk moest terugdenken aan een foto van een bugatti in de sneeuw bij een handelaar in de oostkantons. (ik verwees naar die handelaar)
Of was dat jouw foto niet?
maar had die foto toch niet hier gepost?
daarmee dat ik het ineens zo raar vond naar de verwijzing naar hem
ook had ik het overtlaatst met iemand ivm een Triumph Italia
daar zijn we er 2 tegengekomen die te koop staan, eentje in de UK en eentje in duitsland, wat die gasten vragen wil je eigelijk niet echt weten
volledig gekke bedragen
Comment
Comment