Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten
    Da's een GT2, mogelijks nog aangepakt door RUF, maar 't is geen RUF. RUF maakte van de 996 de R Turbo.
    Uiteraard is 't uiterlijk geen RUF, maar aan de foto-naam te zien is er wel aan gewerkt door die mannen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sega Bekijk Berichten
      Fak... Een Turbo in mijn kleur!

wat een prachtige kleur, zou ik meteen ook kiezen.

Comment

• Macademia

Bruintinten zijn aan een bescheiden opmars bezig.
        Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
        Bestelt
        1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• PCCB Power

Comment

• Jawadde...

Comment

• Knap, die rode achterlichten op een GT3!

Comment

• Je moet maar durven ...

+ YouTube Video
                ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Lekker...

+ YouTube Video
                  ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• gisteren stond ik naast een vrachtwagen op de E40 met Posjes op... allemaal met lekkere witte wieldeksels

maar er stond een 997 Turbo tussen in vaal geel, precies afgewassen uit de jaren stillekes

edit: dit geel dus

Comment

• Kleurtje op aanvraag, ik weet niet hoe dit noemt bij Porsche?
                      2008 Opel Corsa 1.7CDTI
                      2009 Mazda 2 1.5 Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bert Bekijk Berichten
                        Kleurtje op aanvraag, ik weet niet hoe dit noemt bij Porsche?
                        exclusive

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichten
                          gisteren stond ik naast een vrachtwagen op de E40 met Posjes op... allemaal met lekkere witte wieldeksels

maar er stond een 997 Turbo tussen in vaal geel, precies afgewassen uit de jaren stillekes

edit: dit geel dus

geil!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                            geil!
                            ei-geel = geil

Comment

• sta me toe

Comment

• ik zal die link van PSO hier ook eens plaatsen , iedereen weet nu toch over wat het gaat....

http://www.hbvl.be/Limburg/3630/arti...4-D49D43AAA45E}

spijtig voorval , die kerel had dat echt niet nodig...hij had vele klanten en en goede infrastructuur....maar wou precies iets sneller rijk worden....
                                Last edited by ; 09/04/2008, 09:44.

Comment

• Zeg Carlito, Van Beurden gaat nu ook voor het serieuzere werk? Vooraan meedraaien in de Dunlop Endurance Cup...

Hier wel een hilarisch moment in de pits bij hen: http://link.brightcove.com/services/...ctid1485815922 (zoek maar naar de pitstops)

Ken je die gasten?
                                  Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                                  Bestelt
                                  1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
                                    Zeg Carlito, Van Beurden gaat nu ook voor het serieuzere werk? Vooraan meedraaien in de Dunlop Endurance Cup...

Hier wel een hilarisch moment in de pits bij hen: http://link.brightcove.com/services/...ctid1485815922 (zoek maar naar de pitstops)

Ken je die gasten?
                                    Ik ken Philippe Van Beurden in beperkte mate.
                                    Ik kan nu dat filmpje niet zien met geluid, moet dus vanavond nog eens kijken voor het grappige te weten.

Die linkse kerel van die 3 komt mij ook bekend voor, maar van waar juist weet ik niet.

In ieder geval, die Jos van Roij die ze op het einde interviewen (denk winnaar dan) ken ik wel redelijk goed.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sega Bekijk Berichten
                                      Nogmaals... MIJN kleur!

gisteren moest ik in de limburg zijn voor een opendeurdag bij een firma en er stond daar zo 1tje in dit kleur Sega ...
                                      zeer zeer mooi zunne

vanavond post ik de foto's ervan

Comment

• ik vind dat bruin -sry en sta me toe- ronduit...

afschuwelijk !

zwart, grijs, zelfs lichtgrijs kan ik nog inkomen, blauw, atlasgrijs, wat je maar wilt,

maar géén bruin omg !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                                          Ik ken Philippe Van Beurden in beperkte mate.
                                          Ik kan nu dat filmpje niet zien met geluid, moet dus vanavond nog eens kijken voor het grappige te weten.

Die linkse kerel van die 3 komt mij ook bekend voor, maar van waar juist weet ik niet.

In ieder geval, die Jos van Roij die ze op het einde interviewen (denk winnaar dan) ken ik wel redelijk goed.
                                          Jos was dus diegene die spinde.

Jammer

Comment

Working...
                                          X