Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
de Porsche Turbo die ik gisteren in Limburg gespot heb,
ik vind deze kleur echt prachtig
velen niet maar elk zijn smaak he
Deze kleur is idd echt prachtig! maar da's niet dezelfde kleur hé. Dat bruin is macadamia, die jij post is meteor grey. Waanzinnige knappe kleur ook zenne! maar dat bruin
Deze kleur is idd echt prachtig! maar da's niet dezelfde kleur hé. Dat bruin is macadamia, die jij post is meteor grey. Waanzinnige knappe kleur ook zenne! maar dat bruin
kun je eens een foto posten van ene in dat meteor grey want deze die ik gezien heb toonde VEEL donkerder dan op mijn foto's te zien is
Wist niet dat dit bestond, zo'n GT2 aerodynamica-pack, wel uiterst geslaagd!!
Kennis van me heeft 'n 993 RS met GT2 pack En daar dan 'n 410PK 3.9L RSR motor in, Moton's etc
7.54BTG in druk verkeer
----------------------------------------------------------------------------------
2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver 2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
-------------------------------------------------------------------------------------------- It's like being in command of the Battlestar Galactica:
It might need half a starsystem to turn around,
but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
Cylons have respect for it...
--------------------------------------------------------------------------------------------
Tussen al dat nieuw geweld nog eens een klassieker zetten
Mn pa heeft dit nieuwe speeltje aangekocht met de bedoeling helemaal om te bouwen naar een circuit beestje, zal hier dan ook af en toe wel es e foto'ke posten van de "werken in uitvoering"
- volledig interieur eruit, enkel de zwarte console aan het stuur blijft over
- sportstuur wild leder
- 2 kuipzetels en minimum 4 puntsgordels
- eigen bouw alu rolkooi
- custom dashboard
- deurpanelen uit carbon of plastiek...
- brandblussysteem
- auto wordt volledig geschuurd, binnen en buiten en krijgt witte lak
- besctickering van mn pa zijn bedrijfke + vernis erover
- veerpootbrug voor en achter
- alle ruiten behalve voorruit worden vervangen door plexi
- achterste ruit wordt etwa speciaals, je zal wel zien
- koplampen vooraan verdwijnen
- airco eruit
- motor krijgt 4 dubbele webers ipv injectie !!! met powerhood in de motorkap
- verbredingen + dikkere velgen/bandjes... BBS in 18" ?
- custom uitlaat selfmade met H verbinding vooraan
- misschien achterfront van latere 928GTS en eventueel ook voorbumper
- koni schokdempers en hardere veren
- camberplates
- extra vleugel achteraan voor meer downforce
- eventueel vetter remsysteem van S4 of GTS, maar zullen eerst het huidige beproeven, uiteraard met raceremolie en blokjes, misschien ook remdrukregelaar ?
- ...
Werk voldoende dus.... en het is niet makkelijk om competitie stukken te vinden voor een 928, zal veel custom made werk bij komen kijken, maar dat doet mn pa graag, dus komt wel goed allemaal met de nodige tijd
amai da ga nogal een kot worden...jullie hebben wel niet voor de makkelijkste oplossing gekozen....een 944 zou makkelijker geweest zijn denk ik...maar dit gaat zoveel specialer zijn eens heel die boterham verteerd is
amai da ga nogal een kot worden...jullie hebben wel niet voor de makkelijkste oplossing gekozen....een 944 zou makkelijker geweest zijn denk ik...maar dit gaat zoveel specialer zijn eens heel die boterham verteerd is
idd, maar kzien mn pa nog niet in een 944 kruipen.... en die V8 hé
dees gaat etwa exclusief worden en beetje show hoort nu éénmaal bij het geheel
ben echt benieuwd naar zijn rijgedrag éénmaal die gaat af zijn, maar er gaat idd wat tijd overgaan... we zijn al volop stukken aan het zoeken, we gaan de mosterd in amerika moeten halen voor een duitser, bizar hé... blijkbaar hebben ze ginder meer competitie gereden met de 928
Comment