Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Heb je al met iets in die aard gereden? Ik bedoel ... N/A, zeer hoogtoerig, relatief klein slagvolume, superzenuwachtig weggedrag, oorverdovend luid (soms op 't pijnlijke af), ...? Want da's toch iets compleet anders dan de Porsches die je al had ... oké de Gallardo ging daar iets meer naartoe, maar 't is toch nog een groot verschil.
Ik heb de Gallardo Superleggera 2 dagen in mijn bezit gehad. Ik denk dat dat toch wel vrij vergelijkbaar is. Dare I say ... een overtreffende trap van de CS
Ik heb de Gallardo Superleggera 2 dagen in mijn bezit gehad. Ik denk dat dat toch wel vrij vergelijkbaar is. Dare I say ... een overtreffende trap van de CS
Ja, en ligt jou dat, of niet? Hoe ervaar je zo'n auto's vergeleken met wat jij (denk ik) meer gewoon bent?
Ja, en ligt jou dat, of niet? Hoe ervaar je zo'n auto's vergeleken met wat jij (denk ik) meer gewoon bent?
Is een schitterende wagen. Als ik écht iemand zou zijn die frequent naar het circuit trekt dan had ik me wel zoiets aangeschaft denk ik.
Als ik toch de circuitbug te pakken moest krijgen dan zou ik eerder naar een Lotus Exige S neigen denk ik. Iets betaalbaarder en vooral als je een foutje maakt is de pil een stuk makkelijker te slikken.
Is die echt harder(/ te hard) en onhandiger dan een gewone gallardo? Of zou je hem eerder niet kopen omdat hij er niet als cabrio is.
Het enige wat me écht stoorde aan die wagen waren de 4-puntsgordels. Dat is gewoon niet inzetbaar in een DD imho.
Qua wegligging scoort ie natuurlijk een stuk beter dan de Spyder en om eerlijk te zijn wordt je er in de cabine niet te hard voor afgestraft. Het blijft relatief comfortabel.
De eigenaar van deze limo heeft wel een unieke wagen. Terwijl er verscheidene H2 en H3 limo's rondrijden, zowel in het Nederlands- als het Franstalig gedeelte van België.
Comment