Oorspronkelijk geplaatst door William Blake
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
-
Oorspronkelijk geplaatst door stevenvdw Bekijk Berichtenin de buurt van een P ben ik altijd behoedzaam
die gasten zouden me gekilled hebben denk ik mocht ik hun deur uit den haak getrokken hebben
wat een geile machine was dat jong... kan zo FIA gekeurd worden en hups ff 24 uren van franco gaan rijden en derna ermee naar huis bollen en in de garage zetten om sanderndaags pistolékes te gaan halen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk BerichtenDie flappen aan de zijkant achteraan heb ik nooit weten staan op een GT3, maar ik kan me vergissen. Maar ze zijn ook geen onderdeel van dat Aeropack dacht ik?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
Fak! Zo metéén voor mij. Zilveren velgjes met Michelin P-Zero's voor op de gewone weg en als 't regent, en zwarte velgjes met slicks voor de leukere dagjes op afgesloten terrein.
...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door 53 Bekijk Berichtenén de GT2 ook dus... achterwielaandrijving, maar toch de bredere kont. toch?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichtenwaaraan zien jullie dat?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenOp de nieuwe gaat dat, en dacht op de oude ook
Das gewoon onmisbaar...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SPEEDMAN Bekijk Berichtengespot in Gent paar dagen terug:
Comment
Comment