Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
die gasten zouden me gekilled hebben denk ik mocht ik hun deur uit den haak getrokken hebben
wat een geile machine was dat jong... kan zo FIA gekeurd worden en hups ff 24 uren van franco gaan rijden en derna ermee naar huis bollen en in de garage zetten om sanderndaags pistolékes te gaan halen
Kdenk dat er een 24 uur race niet veel meer zal overschieten van je motor, koppeling, remmen en ophanging . Tzal met de fiets achter pistolékes gaan zijn .
Die flappen aan de zijkant achteraan heb ik nooit weten staan op een GT3, maar ik kan me vergissen. Maar ze zijn ook geen onderdeel van dat Aeropack dacht ik?
Die flappen aan de zijkant achteraan heb ik nooit weten staan op een GT3, maar ik kan me vergissen. Maar ze zijn ook geen onderdeel van dat Aeropack dacht ik?
Fak! Zo metéén voor mij. Zilveren velgjes met Michelin P-Zero's voor op de gewone weg en als 't regent, en zwarte velgjes met slicks voor de leukere dagjes op afgesloten terrein.
Ah ja, nu zie ik duidelijk het verschil tussen de spoiler van Ruf en de gecustomizede van Rami. Inderdaad een verbetering. De rest van de bodykit van Ruf is ook niet volledig mijn smaak, buiten dan de luchthappers op de heupen.
Comment