Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Hoeveel kost het na-plaatsen van een PSE voor een Carrera S (997) ?
    2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• By the way als er iemand zin heeft om dinsdag aanstaande 13 mei naar Zolder te komen ( er is een trackday) dan kan je gerust met mij een keer mee in de porsche over het circuit.
      Ik zal er heel de dag zijn.
      Alleen zou je het mij via pm moeten laten weten, mochten er teveel mensen afkomen zou dat ook weer een probleem zijn.

Dus zin in een rondje Zolder in de carrera 2S cabrio, jullie zijn uitgenodigd.

Comment

• Mijn schoonma's new ride. Besteld begin november, en vandaag mogen afhalen.
        Staan nu 99km's op, waarvan ik er 15 zelf heb mogen bijzetten.

This image has been resized. Click this bar to view the full image. The original image is sized 1024x768 and weights 211KB.

This image has been resized. Click this bar to view the full image. The original image is sized 1024x768 and weights 210KB.

This image has been resized. Click this bar to view the full image. The original image is sized 1024x768 and weights 191KB.

Mvg Mike.

Comment

• Ik vind de velgen absoluut niet geslaagd.

Comment

• Ik ook niet, gebrek aan diepgang en te klein velghart.
            Wel een leukere schoonma dan gemiddeld, vermoed ik...

Comment

• Leuke wagen, enkel vind ik de velgen een té donkere tint hebben
              Leuke optie ook: PSE !
              2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• En ik zou zo'n schoonma wel zien zitten....
                Die van mij heeft een 13 jaar oude accord coupe en vind dat onze toekomstige A5 daar heel goed op lijkt

Ze is wel al 85 en eigenlijk een superwoman! Fietste zondag nog vlotjes 24km met ons mee, danst, wandelt, doet elke dag 1.1/2u gymnastiek!

Maar van auto's heeft ze geen kaas gegeten...

Comment

• Knappe Cayman !

Comment

• Zoek de zeven verschillen

Comment

• Wat een foto

Comment

• Zalige plak, en in het zwart is die voorkant zo veel vetter dan die van een zilveren...

Comment

• De ring, 'n POL-filter en 'n kofferbak is all you need (buiten de camera, lens en chauffeur )

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk Berichten
                              De ring, 'n POL-filter en 'n kofferbak is all you need (buiten de camera, lens en chauffeur )
                              En die 6 carrera GT's tover je.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk Berichten
                                Zie je dat? Dit is the real deal...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk Berichten
                                  De ring, 'n POL-filter en 'n kofferbak is all you need (buiten de camera, lens en chauffeur )
                                  Kruip jij dit weekend in iemand zn kofferbak.

Ik zal wel achterrijden

Fuck ik wil dat nu

Comment

• Prachtig

Ik verkies toch ook de zwarte! Alleen zou de nummerplaat eraf moeten zijn en al dan niet vervangen door een sticker..

Comment

Sorry voor al die qoutes, maar zie hoe vet dat dat wordt door gewoon die nummerplaat weg te laten...

Comment

Wat een foto

Ooit eentje daarvan en ik sterf als een doodgelukkig man

CGT = Hoogste doel

@Rami: Je bent een zwijn dat je 'n Lambo voorrang gaf op een meesterwerk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door *BMW*power Bekijk Berichten

Zoek de zeven verschillen
                                          Dit vind ik een sublieme foto!

Comment

Working...
                                          X