Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenWat een schijtkleur die blauwe GT3 of is het een RS? Zo goed kan ik die niet van elkaar onderscheiden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk BerichtenRS. Kijk eens naar de achtervleugel?
Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk BerichtenIk vind dat ongelooflijk knap.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk BerichtenIk vind dat ongelooflijk knap.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SakkeVDW Bekijk BerichtenLes goûts et les couleurs...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk BerichtenRS. Kijk eens naar de achtervleugel?
Kijk maar naar de voorspoiler (geen RS-lip) en de heupen (narrow-body)
Die spoiler is nageplaatst, jammer IMO...
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
Die 996 GT2 hierboven zal wel het nodige prutswerk aan gedaan zijn?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenAnother driver was filmed not speeding, but with no hands on the steering wheel, gesturing at cameras.
De maks
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cayenne Bekijk BerichtenEuh?
Kort daarna: Eigenlijk niet echt.
Defenitieve indruk: WTF?
Comment
-
Video van de GT3 mk.II (filmpje zegt RS maar dat denk ik niet)
Wat blijkt, 't blijft een brulaap en asfaltschraper, schitterend
edit: 't was al gepost in het facelift topic, mijn excuses
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door El Thomaso Bekijk BerichtenDaar kan maar beter een monster van een motor in zitten, anders is het vreselijk belachelijk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenVideo van de GT3 mk.II (filmpje zegt RS maar dat denk ik niet)
Wat blijkt, 't blijft een brulaap en asfaltschraper, schitterend
edit: 't was al gepost in het facelift topic, mijn excuses
Man man... hoort da!
Comment
Comment