MET GT2 skirts
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk BerichtenMET GT2 skirts
Uw invloed?
Jammer van de achterruitwisser, IMO...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenDe schitterende Turbo van Jason, alweer...
Flower Power
Perfecte kleur, knappe GT2 skirts.... Enige wat er idd af zou moeten is de ruitenwisser, stoort wel wat.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenWas me nog niet eens opgevallen!
Uw invloed?
Maarja ... hij heeft me dan ook wel overtuigd om het dikke TechArt stuur te kopen 't Moet van 2 kanten komen hé
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenHeb je dat stuur inmiddels al?
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk BerichtenJaja, al een tijdje
Comment
-
Ik vind die GT2-sideskirts op die turbo niet zo knap. 'k Vond het net mooi dat zowel de voorlip, de achter- en de zijskirts in 't zwart waren. Gaf 'n mooi contrast. Nou zit 'ie met z'n in koetswerkkleur gespoten zijskirts een beetje 't geheel te breken. Eigenlijk zou 'ie nu moeten z'n lipjes voor- en achteraan ook spuiten.
Maar op zo'n cobalt turbo vind ik dat minder knap dan in 't zwart. En als je je kar gebruikt waarvoor 'ie gemaakt is, dan laat je ze beter ook zwart... (lakschade). Bij de GT2 is dat ook allemaal in 't zwart ... i like it that way.
Op de turbo R vind ik 't dan weer knapper in koetswerkkleur. Als je je Porsche écht "stylen", dan is 't knapper, maar 'k vind het ongespoten wel een zuiverder functionaliteitsuitstraling hebben. No nonsense. Moeilijk uit te leggen. Enfin.
Comment
-
Comment