Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• MET GT2 skirts

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk Berichten
        MET GT2 skirts
        Was me nog niet eens opgevallen!

Uw invloed?
        Jammer van de achterruitwisser, IMO...

Comment

• Comment

• Schitterende kar... of hoe Porsche z'n Turbo had moeten afleveren...

Comment

• Die kleur verdwijnt bij de facelift, dacht 'k? Wel zonde, natuurlijk.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
                De schitterende Turbo van Jason, alweer...

Flower Power
                Die is werkelijk af toch in het laatste detail, subliem.

Perfecte kleur, knappe GT2 skirts.... Enige wat er idd af zou moeten is de ruitenwisser, stoort wel wat.

Comment

• Ma fak wat een kar ! Zo zou mijn turbo er ook uitzien se! ²

Comment

• Blijf die turbo er toch veel te braaf uitzien. Geef mij maar GT3 en liefst in een andere kleur.

Comment

• Ik vind die kleur subliem!

Comment

• Inderdaad fantastisch mooi!

Comment

Was me nog niet eens opgevallen!

Uw invloed?
                          Guilty as charged

Maarja ... hij heeft me dan ook wel overtuigd om het dikke TechArt stuur te kopen 't Moet van 2 kanten komen hé

Comment

• Heb je dat stuur inmiddels al?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
                              Heb je dat stuur inmiddels al?
                              Jaja, al een tijdje

Comment

Ultieme kleur

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk Berichten
                                  Jaja, al een tijdje
                                  Zou je daar eens een foto kunnen van posten als je eens tijd hebt, ben er benieuwd naar.

Comment

• Eens het nieuwe dash erin steekt zal ik dat zeker doen

Comment

• Ik vind die GT2-sideskirts op die turbo niet zo knap. 'k Vond het net mooi dat zowel de voorlip, de achter- en de zijskirts in 't zwart waren. Gaf 'n mooi contrast. Nou zit 'ie met z'n in koetswerkkleur gespoten zijskirts een beetje 't geheel te breken. Eigenlijk zou 'ie nu moeten z'n lipjes voor- en achteraan ook spuiten.

Maar op zo'n cobalt turbo vind ik dat minder knap dan in 't zwart. En als je je kar gebruikt waarvoor 'ie gemaakt is, dan laat je ze beter ook zwart... (lakschade). Bij de GT2 is dat ook allemaal in 't zwart ... i like it that way.

Op de turbo R vind ik 't dan weer knapper in koetswerkkleur. Als je je Porsche écht "stylen", dan is 't knapper, maar 'k vind het ongespoten wel een zuiverder functionaliteitsuitstraling hebben. No nonsense. Moeilijk uit te leggen. Enfin.

Comment

• Staat bij hem nog op de planning. Ik dacht dat ie de frontlip ging spuiten en de volledige rearbumper van de GT2 ging laten plaatsen.

Comment

• Onboard filmpjes GT3 van NGT racing. Doen dit jaar mee aan de Belcar.

Comment

Working...
                                          X