Oorspronkelijk geplaatst door William Blake
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jeltovic Bekijk BerichtenZalig, die sound en zo af en toe handje opsteken..
Porsche went rally?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SakkeVDW Bekijk BerichtenWelke Porsche is dat?
Porsche went rally?
+ YouTube Video
Veel te zalige sound
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jeltovic Bekijk BerichtenGT3 road challenge dacht ik
Veel te zalige sound
Comment
-
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bmw:) Bekijk Berichten
Comment
-
Pijnlijk moment om geen € 95.000 over te hebben,
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenPijnlijk moment om geen € 95.000 over te hebben,
http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=vxlrtdh232uc
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jeltovic Bekijk Berichten
Miljaar!!!!!!!! Knap gereden zeg! Mooiste onboardfilmpje die ik ooit zag van een GT3 RC !!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jeltovic Bekijk Berichten
Zo moet een Porsche inderdaad klinken! Veel beter dan dit kan een motorsound imo niet zijn!
Ik waan me in't heetst van de stijd tijdens de 24u van Francorchamps als ik dat hoor!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenZeer coole combo lak/kap/velgen, IMO...
Die velgen komen er dus op te staan tijdens de winter hé ... maar hetvelghart in Atlas Grey gespoten dan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenZanzibar 997 GT3
Ik volg soms niet meer.
Zanzibar, is dat dan de kleur met de originele Duitse Porsche-naam "orangerotperlcolor"?
Want, dat laatste vind ik lelijk (zo oranjerood met een metallic schijn, bah, ook live is 't awful vind ik), maar bovenstaande kar vind ik wel knap. Lijkt me gewoon rood uni.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CH. Bekijk Berichtenziet er toch guards red uit...
zeker dat het zanzibar is?
Zeg me dan welke velgen dat zijn! gTa zegt "habba" als 'ie die dingen ziet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenFuk. Ik moet eerst héél 't topic doorlezen.
Zeg me dan welke velgen dat zijn! gTa zegt "habba" als 'ie die dingen ziet.
CCW C14 painted satin black
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk BerichtenGehuurd voor een dag?
Comment
-
Comment