Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenPrachtige kleur
Is dat Porsche-exclusive?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenIk vind 't echt een schitterende kleur, en de velgen vind ik met de dag stoerder, dat gaat de uwe z'n finishing touch geven, imo...
Is dat een kleur van Ruf zelf, en kan je met je niet-Ruf Porsche ook bij hen terecht voor een respray in die kleur?
Ik zou 't verdorie overwegen als ik er eentje had, zo vet staat 't!
Heb je 't over de toekomstige CTR-3 van Hugo?
Ik ben geen voorstander van matte kleuren maar dit vind ik ook magnifiek staan!
Inderdaad ... normaal zou die rond juni geleverd worden dacht ik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichtenallemaal mooi gedetailed
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk BerichtenInderdaad ... normaal zou die rond juni geleverd worden dacht ik.
Damn, die Hugo heeft z'n zaakjes ook wel voor mekaar he
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenIk denk dat 't van Ruf makelij is, schitterend he
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenGeraak je zomaar aan die kleurcodes van Lamborghini? Als de tijd rijp is zie ik me ook zo'n kleurtje plaatsen op m'n P
Damn, die Hugo heeft z'n zaakjes ook wel voor mekaar he
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk BerichtenMet connecties geraak je ver he ... die Hugo is niet te onderschatten hoor
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichtenallemaal mooi gedetailed
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenEcht jammer IMO, er zou eens een site moeten zijn met allemaal auto's op hun vuilst, zo après-trackday foto's...
Hoe graag ik ook een gedetailde wagen zie, hier in moet ik u gelijk geven Tijd om zo'n projectje te doen porkje!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
Hoe graag ik ook een gedetailde wagen zie, hier in moet ik u gelijk geven Tijd om zo'n projectje te doen porkje!
Schmutz-it.com
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk BerichtenCambridge autogleam is m'n detailing god Veel beter dan dien typ van 7000pond per detail waarvan ik de naam vergeten ben...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk BerichtenPaul? ik begrijp eigenlijk niet waarom die zo duur is
Voor gewone werkmensen zoals ons zijn z'n prijzen echt hoog, maar als je z'n clienteel ziet dan begrijp je wel waarom ie die prijzen zo hoog kan houden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk BerichtenDie foto geeft Zanzibar niet helemaal goed weer hoor Porker. Ik zie er (minstens) wekelijks eentje, en het is nog een tint oranjebruiner dan dat. 't Ziet er bijna uni-rood uit in dat niet-ideale licht.
Prachtige kleur.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
Kijk, zo wil ik 'm.
Maar ik ben steeds meer gewonnen voor eentje zonder striping, en misschien zelfs zonder zwarte velgen ().
Gewoon wit, grijs of zwart, en slechts de achterspoiler die getuigt van het homologatie-special zijnde , I like...
Comment
Comment