Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ja, ik wil zo'n zilveren, wel mét striping, maar met zilveren velgen voor on-road use (met Pirelli P-Zero). On track zwarte rims met MPSC's.

Iemand heeft ooit 'es trackday pics gepost van op Franco, en toen reed daar een zilveren GT3 RS mee met striping en zilveren velgen. *smelt*

't Enige dat ik wél nog zou verkiezen voor die combo, is een cobaltblauwe met titaangrijze striping opzij en titaangrijze velgen. Allez, titaangrijs, 'k weet 't niet goed hoe 't te noemen, donkerder dan gewoon zilver alleszins. Iets à la zeehondjesgrijs.

Maar dazze no go.

Dus zilver.

Eeh, any colour will do fine. En dan een wrapje in Gulf-livrei.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten

Hij schreeuwt het gewoon: " TAKE ME ON THAT TRACK!!"

Comment

• Ik vind deze schitterend en werkelijk AF

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
          Ziedet, ik was erop aan 't wachten, met mijn hemeltjesblauw aan 't lachen, en dan zelf afkomen met fletsblauw dat zogezegd meer verantwoord is omdat 't een kleur met een verleden is!

Ik heb al geweldig veel gefantaseerd over m'n ideale 997 GT3 RS, ik vermoed dat 't een zwarte zou worden, met de straatvelgen in 't GT-Silver gespoten, zoals de Carrera Sport-velgen, z'n trackvelgjes, natuurlijk matzwart

Als jij afkomt met een Gulf-wrapje zou ik wel durven de mijne in dat Ruf-kleurtje van de vorige pagina laten spuiten, in dat geval krijgt 'ie matzwart schoeisel

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
            Ik vind deze schitterend en werkelijk AF

Ik heb een nieuwe wallpaper!

Comment

Ziedet, ik was erop aan 't wachten, met mijn hemeltjesblauw aan 't lachen, en dan zelf afkomen met fletsblauw dat zogezegd meer verantwoord is omdat 't een kleur met een verleden is!
              Dat blauw is zo mogelijks nog lelijker, ja, maar in combinatie met 't oranje is het af.

Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
              Ik heb al geweldig veel gefantaseerd over m'n ideale 997 GT3 RS, ik vermoed dat 't een zwarte zou worden, met de straatvelgen in 't GT-Silver gespoten, zoals de Carrera Sport-velgen, z'n trackvelgjes, natuurlijk matzwart
              Een zwarte? Naaaaah, ik ni. Te saai. Maar nog altijd hyperknap...

Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
              Als jij afkomt met een Gulf-wrapje zou ik wel durven de mijne in dat Ruf-kleurtje van de vorige pagina laten spuiten, in dat geval krijgt 'ie matzwart schoeisel
              Ik zou 't niet doen, 'k vind het te duur, 'k vind het niet knap genoeg (te weinig glans), en 'k vind een zilveren met zwarte striping eigenlijk veel mooier. 't Is knap op een racer, of op een kar die je enkel op circuit gebruikt (GT3 Cup ofzo), maar ik zou m'n GT3 ook mee op reis willen nemen. En dan vind ik het ietsje té.

Dan bijna nog liever een witte met Martini-striping, ofzo. Al is dat de laatste tijd wel een tikkie afgezaagd, precies echt een Martini-revival. Porsche ook al met z'n accessoires (kledijlijn en zo).

Comment

Perfectie...
                OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichten
                  Heb die al een tijdje als wallpaper

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten

Bastos!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichten
                      Tis eentje van Simoni

Comment

• Indeed

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                          Ja, ik wil zo'n zilveren, wel mét striping, maar met zilveren velgen voor on-road use (met Pirelli P-Zero). On track zwarte rims met MPSC's.

Iemand heeft ooit 'es trackday pics gepost van op Franco, en toen reed daar een zilveren GT3 RS mee met striping en zilveren velgen. *smelt*

't Enige dat ik wél nog zou verkiezen voor die combo, is een cobaltblauwe met titaangrijze striping opzij en titaangrijze velgen. Allez, titaangrijs, 'k weet 't niet goed hoe 't te noemen, donkerder dan gewoon zilver alleszins. Iets à la zeehondjesgrijs.

Maar dazze no go.

Dus zilver.

zo dus...

Geef mij maar een standaard groene of oranje...

Comment

• Yup, zo. Zo zie je 't beste hoe verduiveld breeeed die achterste velgen zijn, of diep, allez ge snapt wel. Yep, zo vind ik 'm 't knapst (speciale kleuren, resprays en wraps niet meegeteld).

Comment

• Moet ik bijtreden.
                              Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                              Bestelt
                              1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Ik sta nog altijd zot van die Riviera van een paar pagina's terug.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                                  Bestelt
                                  1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                                    Bestelt
                                    1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CH. Bekijk Berichten
                                        zo dus...

Geef mij maar een standaard groene of oranje...
                                        Lekker!!!!

Comment

• Targa in de sneeuw is nice !

Comment

Working...
                                          X