Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• 993

Comment

• alleen die gasinstallatie gaat erover Zo'n auto, en dan is benzine té duur

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fastastic Bekijk Berichten

alleen die gasinstallatie gaat erover Zo'n auto, en dan is benzine té duur
            Zou het persoonlijk nooit willen ... maar exclusief is het anders wel.

Gas is er inderdaad over ... net als de vraagprijs denk ik.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Naish Bekijk Berichten
              En hij zal afgekeurd worden... Er moet namelijk een LPG sticker op en LPG auto staan en die zie ik nergens...

Zou ik trouwens niet mee durven rijden met zo'n ding op LPG...
              Is dat niet recentelijk afgeschaft? Dat zo'n sticker verplicht is..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door El Thomaso Bekijk Berichten
                Is dat niet recentelijk afgeschaft? Dat zo'n sticker verplicht is..
                Da's naar mijn weten idd al laaaaaaaaang afgeschaft.
                1991 Mazda MX-5 NA
                Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
                www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Wat kost een bezoek aan 't museum en een fabrieksbezoek? En hoe lang op voorhand reserveer je zo'n fabrieksbezoek best?

Comment

• meer moet dat niet zijn:

misschien andere velgen, maar verder zo schoon...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door F40fan Bekijk Berichten
                      Wat kost een bezoek aan 't museum en een fabrieksbezoek? En hoe lang op voorhand reserveer je zo'n fabrieksbezoek best?
                      Als ge een wagen besteld kunde dan ni gratis die afhalen in de fabriek met fabrieksbezoek?

Kwestie van het bezoek gratis te hebben é :p Die auto moet ge der dan maar bijnemen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CAS Bekijk Berichten
                        Als ge een wagen besteld kunde dan ni gratis die afhalen in de fabriek met fabrieksbezoek?

Kwestie van het bezoek gratis te hebben é :p Die auto moet ge der dan maar bijnemen...
                        Zuffenhausen kan je bezoeken als je je wagen afhaalt idd, is anders bijna niet doenbaar... Leipzig kan je wel bezoeken en is blijkbaar zelfs gratis. Maar 't ging me eigenlijk enkel om Zuffenhausen.

Comment

Zuffenhausen kan je bezoeken als je je wagen afhaalt idd, is anders bijna niet doenbaar... Leipzig kan je wel bezoeken en is blijkbaar zelfs gratis. Maar 't ging me eigenlijk enkel om Zuffenhausen.
                          Dus er zit maar één ding op Ik zou voor een GT2 gaan!

Comment

Klopt niet. Belgische wagens kan je niet afhalen in Zuffenhausen. Zou iets met inschrijving en nummerplaat te maken hebben.
                            Leipzig is niet gratis te bezoeken, Zuffenhausen wel.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RufieF6 Bekijk Berichten
                              Klopt niet. Belgische wagens kan je niet afhalen in Zuffenhausen. Zou iets met inschrijving en nummerplaat te maken hebben.
                              Als in je kan ze helemaal niet afhalen? In hun carconfigurator staat dat toch als "optie". Maar waar dat net is weet ik nu ook ni juist. In ieder geval, als ik een nieuwe Porsche koop, zou ik dat wel willen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RufieF6 Bekijk Berichten
                                hier staat nochtans dat Leipzig wel gratis te bezoeken is?

Ja weet wel dat Belgische wagens niet kunnen afgehaald worden in Zuffenhausen, nuja niet dat 't mij veel uitmaakt, 't komt er voor mij sowieso op neer dat 't niet te bezoeken is blijkaar

Comment

• Leipzig ... memories ...

Toen ik er was waren ze volop bezig aan de fabriekshal voor de Panamera. Die zal ondertussen wel al klaar zijn denk ik.

Gratis toegang zou me verwonderen eerlijk gezegd.
                                  Last edited by ; 26/05/2008, 21:36.

Comment

• M'n klant heeft dit nog staan...provisorische platen d'r op
                                    Ligt wel een beetje te hard voor de plaatselijke wegen...
                                    Stukje gaan rijden, nostalgie pur!

Iemand specs etc en wat het waard is?

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten
                                        U vraagt, wij draaien
                                        Nou heb ik je, maatie.

Wij vragen : black rims.

@ Porker : hi5

Comment

• Comment

Working...
                                          X