Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Lelijke eendje of niet, ik blijf het een prachtige wagen vinden...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door El Thomaso Bekijk Berichten

Lelijke eendje of niet, ik blijf het een prachtige wagen vinden...
      Ik zal oren en ogen ALTIJD de kost geven als ik een 996 tegenkom... maar die Amerikaanse stootblokken zijn er echt te veel aan!

Comment

• Kvind dat juist zijn charmes hebben!

Comment

• waauuw...gemballa
          Tijd brengt raad........
          6,1 l/100km

Comment

• degoutante verkrachter van Porsche

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fabke13 Bekijk Berichten
              waauuw...gemballa
              Overkill³

Comment

• zotte garage. Ik zou het wel durven kopen, maar niet in het wit want dat vind mijn vriendin te Johnny . Vanmiddag zag ik in mijn achteruitkijkspiegel een witte V8 Vantage aankomen en vertelde het tegen mijn vriendin. Hij voegde in en mijn vriendin: eik wit, dat is voor johnen.

Voor de rest is het wel een goeike

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                  degoutante verkrachter van Porsche
                  Waarom verkrachter?

En wat vind die andere infeite er overkill aan? Porsche heeft toch altijd een historie gehad met een te grote spoiler, das zo een merk die dat mag hebben.

Vind toch dat deze niet overdreven veel verschillen van de standaard Porsche's qua exterieur.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CAS Bekijk Berichten
                    Waarom verkrachter?

En wat vind die andere infeite er overkill aan? Porsche heeft toch altijd een historie gehad met een te grote spoiler, das zo een merk die dat mag hebben.

Vind toch dat deze niet overdreven veel verschillen van de standaard Porsche's qua exterieur.
                    ik vind Gemballa nogal smaakloos en overdone..

geef mij dan maar Manthey, RUF, ..

Comment

ik vind Gemballa nogal smaakloos en overdone..

geef mij dan maar Manthey, RUF, ..
                      Maar overdone? Wat hebben ze dan dat er overdreven aan is? Grote spoilers past toch bij een Porsche?

Voor de rest zie ik enkel subtiele mods, vind persoonlijk die luchtintake in de achterste spoiler echt de maks. De Ruf RT12 vind ik iets te saai ogen. Wel leuk uiteraard, geen luchthapper achter de deuren dus ergens komt dit mss al sneller over als een tragere wagen (hoewel volgens mij enkel een kenner daar op let en die dan ook een Ruf herkend?).

Aléja, over smaken valt er natuurlijk niet te discussieren, maar vind het raar dat Gemballa overdone is. De Carrera GT hebben ze wel wat in overdreven, maar zo een 997 mogen ze hier direct komen leveren.

Comment

• Form follows function?

denk maar aan:

Comment

degoutante verkrachter van Porsche
                          kweet ni jong, ik ben zowiezo al niet te vinden voor de 997, ik vind Porsche te grellig geworden. Maar Gemballa is niet de tuningboer op de hoek vind ik. Ik vind hun werk een beetje overbodig, of de kwaliteiten van de porsche erop vooruit gaan of nie, laat ik in het midden. Maar ik weet wel, als ik zo een bak in het echt zie, zeg ik wauw. Maar geef mij maar zo een goeie ouwe 993 Turbo, de laatste échte Porsche imo.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 993TURBO Bekijk Berichten
                            Maar geef mij maar zo een goeie ouwe 993 Turbo, de laatste échte Porsche imo.
                            waarom is dat de laatste échte?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichten
                              Wil ik ook wel weten. Welke nozem zit ons hier dan al sinds de 996 te bedotten??

Comment

De typische watergekoeld vs luchtgekoeld discussie.

Comment

• Dat was voor ze van een Porsche een BMW hebben gemaakt (om het effe HEEL CRU uit te drukken).

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk Berichten
                                    De typische watergekoeld vs luchtgekoeld discussie.
                                    Tjah... men moet toch mee evolueren met de tijd hé. 't Is inderdaad jammer maar ja, niks aan te doen.

Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                                    Dat was voor ze van een Porsche een BMW hebben gemaakt (om het effe HEEL CRU uit te drukken).
                                    dit snap ik niet...

Comment

waarom de laatste échte? voor mij alleszins wel, laat da ff duidelijk zijn. iedereen mag anders denken...
                                      Ik ben echt verliefd op deze Porsche, 408 pk, 290km/u, in 4,5 van 0 naar 100 én van 200 naar 0 en dit voor een auto van 12-13 jaar geleden. Aan deze prestaties komen vele sportwagens van vandaag nie.

en dan die looks...
                                      Bijgevoegde Bestanden

Comment

dit snap ik niet...
                                        Vroeger moest je een Porsche "temmen". Zware koppeling, gevaarlijk weggedrag eens op de limiet, en ging je over de limiet was het "dada". Een hedendaagse Porsche Carrera 2 rijdt even gemakkelijk als de gemiddelde BMW zegmaar. Ook qua daily bruikbaarheid.

Comment

• Een oude lambo, ferrari aston of whatever rijdt ook heel anders dan de huidige.. Dat is technologie, geen kwestie van echt of 'vals'.

De eerste gsm was even makkelijk als een baksteen in uw broekzak. Maar was dat de enige echte?

Comment

Working...
                                          X