Lelijke eendje of niet, ik blijf het een prachtige wagen vinden...
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door El Thomaso Bekijk Berichten
Lelijke eendje of niet, ik blijf het een prachtige wagen vinden...
Comment
-
-
zotte garage. Ik zou het wel durven kopen, maar niet in het wit want dat vind mijn vriendin te Johnny . Vanmiddag zag ik in mijn achteruitkijkspiegel een witte V8 Vantage aankomen en vertelde het tegen mijn vriendin. Hij voegde in en mijn vriendin: eik wit, dat is voor johnen.
Voor de rest is het wel een goeike
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichtendegoutante verkrachter van Porsche
En wat vind die andere infeite er overkill aan? Porsche heeft toch altijd een historie gehad met een te grote spoiler, das zo een merk die dat mag hebben.
Vind toch dat deze niet overdreven veel verschillen van de standaard Porsche's qua exterieur.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CAS Bekijk BerichtenWaarom verkrachter?
En wat vind die andere infeite er overkill aan? Porsche heeft toch altijd een historie gehad met een te grote spoiler, das zo een merk die dat mag hebben.
Vind toch dat deze niet overdreven veel verschillen van de standaard Porsche's qua exterieur.
geef mij dan maar Manthey, RUF, ..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichtenik vind Gemballa nogal smaakloos en overdone..
geef mij dan maar Manthey, RUF, ..
Voor de rest zie ik enkel subtiele mods, vind persoonlijk die luchtintake in de achterste spoiler echt de maks. De Ruf RT12 vind ik iets te saai ogen. Wel leuk uiteraard, geen luchthapper achter de deuren dus ergens komt dit mss al sneller over als een tragere wagen (hoewel volgens mij enkel een kenner daar op let en die dan ook een Ruf herkend?).
Aléja, over smaken valt er natuurlijk niet te discussieren, maar vind het raar dat Gemballa overdone is. De Carrera GT hebben ze wel wat in overdreven, maar zo een 997 mogen ze hier direct komen leveren.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichtendegoutante verkrachter van Porsche
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door 993TURBO Bekijk BerichtenMaar geef mij maar zo een goeie ouwe 993 Turbo, de laatste échte Porsche imo.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichtenwaarom is dat de laatste échte?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichtenwaarom is dat de laatste échte?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk BerichtenDe typische watergekoeld vs luchtgekoeld discussie.
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenDat was voor ze van een Porsche een BMW hebben gemaakt (om het effe HEEL CRU uit te drukken).
Comment
-
Ik ben echt verliefd op deze Porsche, 408 pk, 290km/u, in 4,5 van 0 naar 100 én van 200 naar 0 en dit voor een auto van 12-13 jaar geleden. Aan deze prestaties komen vele sportwagens van vandaag nie.
en dan die looks...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichtendit snap ik niet...
Comment
Comment