Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
    Een oude lambo, ferrari aston of whatever rijdt ook heel anders dan de huidige.. Dat is technologie, geen kwestie van echt of 'vals'.

De eerste gsm was even makkelijk als een baksteen in uw broekzak. Maar was dat de enige echte?

Ik zeg maar wat "men" vertelt. Als ik moet kiezen tussen een 993 turbo of een 997 turbo, t zou toch de 997 worden hoor

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
      Ik zeg maar wat "men" vertelt. Als ik moet kiezen tussen een 993 turbo of een 997 turbo, t zou toch de 997 worden hoor
      Ahja ok

Ik snap natuurlijk ook wel wat 'men' bedoelt, maar k vind het gewoon dom dat ze dan zeggen dat het geen echte meer zijn. Gewoon nieuwe technologie, that's it

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 993TURBO Bekijk Berichten
        waarom de laatste échte? voor mij alleszins wel, laat da ff duidelijk zijn. iedereen mag anders denken...
        Ik ben echt verliefd op deze Porsche, 408 pk, 290km/u, in 4,5 van 0 naar 100 én van 200 naar 0 en dit voor een auto van 12-13 jaar geleden. Aan deze prestaties komen vele sportwagens van vandaag nie.

en dan die looks...
        Over de looks en de prestaties van deze wagen wil ik zeker niet discussiëren. Het is en blijft een meesterwerk van een auto, no doubt!

Maar zeggen dat het de laatste echte Porsche is, gaat er voor mij wat over. Een 996 GT3 (RS), een 996 GT2, 997 GT3 (RS) en 997 GT2 zijn voor mij evenveel Porsche als die 993. Uiteraard zijn de 'gewone' Carrera's door de jaren wat geciviliseerder geworden... maar dat is elke sportwagen geworden doorheen de tijd.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
          Ahja ok

Ik snap natuurlijk ook wel wat 'men' bedoelt, maar k vind het gewoon dom dat ze dan zeggen dat het geen echte meer zijn. Gewoon nieuwe technologie, that's it
          voila!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichten
            Over de looks en de prestaties van deze wagen wil ik zeker niet discussiëren. Het is en blijft een meesterwerk van een auto, no doubt!

Maar zeggen dat het de laatste echte Porsche is, gaat er voor mij wat over. Een 996 GT3 (RS), een 996 GT2, 997 GT3 (RS) en 997 GT2 zijn voor mij evenveel Porsche als die 993. Uiteraard zijn de 'gewone' Carrera's door de jaren wat geciviliseerder geworden... maar dat is elke sportwagen geworden doorheen de tijd.
            ieder zijn mening, ik zeg gewoon, dat ik een 993 turbo verkies boven al uw vernoemde modellen. Ik doe geen afbreuk aan deze Porsches, helemaal ni. Maar ik blijf erbij, voor mij heeft een Porsche om te beginnen ronde koplampen, en een "over-de-kont-doorlopend" achterlicht. Ik ben nie de enige met en nogal nostalgisch gevoel, zeker bij een merk als Porsche. Let op, ik was blij met de 997, die is wat retro, de 996 vind ik ronduit verschrikkelijk, zelfs de gt3, om ni te zeggen vooral de gt3. van de 996 vind ik de GT2 een bangelijke wagen, veel mooier dan de huidige GT2. De 997 c4s vind ik een schitterende wagen, terwijl ik de Turbo te decadent en bombastisch vind. laat het duidelijk zijn, 993, 996, 997. Ze hebben allemaal hun charmes. Maar neem me nie kwalijk dat ik een zwak heb voor de 993, en dan vooral de Turbo...

Comment

ieder zijn mening, ik zeg gewoon, dat ik een 993 turbo verkies boven al uw vernoemde modellen. Ik doe geen afbreuk aan deze Porsches, helemaal ni. Maar ik blijf erbij, voor mij heeft een Porsche om te beginnen ronde koplampen, en een "over-de-kont-doorlopend" achterlicht. Ik ben nie de enige met en nogal nostalgisch gevoel, zeker bij een merk als Porsche. Let op, ik was blij met de 997, die is wat retro, de 996 vind ik ronduit verschrikkelijk, zelfs de gt3, om ni te zeggen vooral de gt3. van de 996 vind ik de GT2 een bangelijke wagen, veel mooier dan de huidige GT2. De 997 c4s vind ik een schitterende wagen, terwijl ik de Turbo te decadent en bombastisch vind. laat het duidelijk zijn, 993, 996, 997. Ze hebben allemaal hun charmes. Maar neem me nie kwalijk dat ik een zwak heb voor de 993, en dan vooral de Turbo...
              Ik neem u dat wel kwalijk

Want door mensen zoals u blijven die prijzen hoog, en kunnen mensen zoals ik die bakken niet kopen

Comment

• 2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

zeg dan liever dat je enkel liefhebber bent van een 993 Turbo in plaats van te zeggen dat dat de enigste echte porsche is.

een kleine nuance

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daud Bekijk Berichten
                    zeg dan liever dat je enkel liefhebber bent van een 993 Turbo in plaats van te zeggen dat dat de enigste echte porsche is.

een kleine nuance
                    jongens jullie lezen precies ni goed ik heb gezegd, imo en ik ben een fan van Porsche in het algemeen, maar ik heb idd een lieveling, zoals iedereen wss. en een forum is toch de perfecte plaats om JE MENING te geven he?! voor feiten ga ik wel op de technische fiches van porsche kijken

Comment

• Porsche en perfectie qua looks..

=

Comment

• Comment

Ik begrijp het heel goed! En je hebt zeker voor een deel gelijk.

Ik wou gewoon weten waarom je het de 'laatste echte' Porsche noemde.

Comment

• Meer in het topic 'exclusieve wagen gezien...'

Comment

• Het moet idd gezegd: als je de 993TT en 997TT op deze pagina zo naast elkaar ziet, dan vind ik die eerste toch een héél pak mooier dan de huidige. Ik heb het wel voor vrouwelijke vormen in een auto, ipv het techno-ish uiterlijk van de 997 dat verderborduurt op de weg die met de 996TT is ingeslagen. Die zijn imo mss iets minder tijdloos dan de andere Turbo's, terwijl een 997 Carrera toch wél die klassieke schoonheid is.

Evenwel, élke Porsche zal mijn hoofd doen draaien...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door xxx Bekijk Berichten
                                Porsche en perfectie qua looks..

=

XXX -> respect man eindelijk iemand die me begrjipt

dit is een turbo S he, de luchtinlaten aan de deuren vind ik nice. De spoiler en uitlaten vind ik iets minder :-) maar toch, mijn persoonlijke nr 2

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichten
                                  Ik begrijp het heel goed! En je hebt zeker voor een deel gelijk.

Ik wou gewoon weten waarom je het de 'laatste echte' Porsche noemde.
                                  waarom is moeilijk uit te leggen, looks en prestaties, dat is het voornaamste denk ik. Soms zegt één beeld meer dan 1000 woorden he

kijk wat een kont, breed maar stevig, een beetje zoals het bij een vrouw mag zijn
                                  Bijgevoegde Bestanden

Comment

XXX -> respect man eindelijk iemand die me begrjipt

dit is een turbo S he, de luchtinlaten aan de deuren vind ik nice. De spoiler en uitlaten vind ik iets minder :-) maar toch, mijn persoonlijke nr 2
                                    Denk dat ie wel weet dat 't een turbo s is, hoor.

Comment

waarom de laatste échte? voor mij alleszins wel, laat da ff duidelijk zijn. iedereen mag anders denken...
                                      Ik ben echt verliefd op deze Porsche, 408 pk, 290km/u, in 4,5 van 0 naar 100 én van 200 naar 0 en dit voor een auto van 12-13 jaar geleden. Aan deze prestaties komen vele sportwagens van vandaag nie.

en dan die looks...
                                      Man geslaagdste Porsche allertijden!

Comment

• Comment

• US-spec 996 GT3 RS?

huh?

Comment

Working...
                                          X