Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk Berichten
    Is het wat ik denk ?
    Dat ik eentje ga kopen? Nee hoor voorlopig toch al zeker niet

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
      Nog geen 996 Porsches 996Turbo voor een dergelijke RS6

Comment

• Ola, wisselen sowieso niet he, dat sluit ik bij voorbaat al uit.
        De zes blijft in mijn bezit

Comment

welke kleur?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 53 Bekijk Berichten
            welke kleur?

Géén idee man, ik ken niks van die wagen. Maar ik ga het is wat nader bekijken.

Comment

• Daarnet nog 'n kameraad van ons hiergeweest met zen Boxster, 'ie had nieuwe velgjes liggen....

Foto's volgen weldra.

Comment

• Moet je ze eerst nog laten ontwikkelen!????!??

Comment

• eerst kameraad zoeken

Comment

• Corre, jij mag toch ni klagen over de sound van je RS6 zeker??? Elke keer als je voorbij kwam scheuren was dat zo'n zalig geluid. D, mijn bijzit was er ook vol lof over!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk Berichten
                      Corre, jij mag toch ni klagen over de sound van je RS6 zeker??? Elke keer als je voorbij kwam scheuren was dat zo'n zalig geluid. D, mijn bijzit was er ook vol lof over!
                      In de Craeybeckx was ik toch ff aan het twijfelen of m'n motor überhaupt nog aanstond
                      Echt, ik had nooit gedacht dat een wagen in zo'n brede tunnel dergelijk geluid kon produceren.
                      Ik begrijp je comments over de tunnels in Brussel ook meteen nét iets beter

Thanks in ieder geval, ik mag zeker niet klagen, thanks to Milltek...
                      Maar ik ben gewoon erg aangenaam verrast van die 996 turbo, had 'm mij veel saaier voorgesteld, zowel qua prestaties als qua geluid. En de PEF wist z'n gas anders ook wel staan, heerlijke mentaliteit!

Comment

• Ik ben al zwaar aan 't uitkijken naar het volgend evenement Er staat nog niks gepland onmiddellijk maar hoop toch dat daar verandering inkomt

Comment

In de Craeybeckx was ik toch ff aan het twijfelen of m'n motor überhaupt nog aanstond
                          Echt, ik had nooit gedacht dat een wagen in zo'n brede tunnel dergelijk geluid kon produceren.
                          Ik begrijp je comments over de tunnels in Brussel ook meteen nét iets beter

Thanks in ieder geval, ik mag zeker niet klagen, thanks to Milltek...
                          Maar ik ben gewoon erg aangenaam verrast van die 996 turbo, had 'm mij veel saaier voorgesteld, zowel qua prestaties als qua geluid. En de PEF wist z'n gas anders ook wel staan, heerlijke mentaliteit!
                          Gast, jij hebt de vetste sound van AW.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk Berichten
                            Gast, jij hebt de vetste sound van AW.
                            echt, daar kan (volgens mij ) nix aan toegevoegd worden
                            Last edited by ; 11/06/2008, 01:51.

Comment

• Danku

Je bent er nog "volgens mij" vergeten voor te zetten

Maar nogmaals, ik klaag niet over het geluid van m'n kar hoor...996TT heeft gewoon een snaar geraakt bij mij...weer iets om naar uit te kijken

Comment

• Vergeet niet dat daar een Europipe onder stak hé

Comment

Vergeet niet dat daar een Europipe onder stak hé

Indd, stage 2 blijkbaar. Schijnt dan wel nodig te zijn. Maar als ik een (sport)wagen koop is een andere uitlaat sowieso een must, niet echt een hindernis dus.

Comment

• inlaat uitlaat, alst maar vooruit gaat

Comment

Danku

Je bent er nog "volgens mij" vergeten voor te zetten

Maar nogmaals, ik klaag niet over het geluid van m'n kar hoor...996TT heeft gewoon een snaar geraakt bij mij...weer iets om naar uit te kijken
                                      Aub

Als er iemand met een SL55 AMG komt aandraven ben je wel de sigaar.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk Berichten
                                        Aub

Als er iemand met een SL55 AMG komt aandraven ben je wel de sigaar.

Tja....dat er altijd iemand zal zijn die sneller / een betere sound heeft, daar heb ik me al lang bij neergeld

Comment

Vergeet niet dat daar een Europipe onder stak hé
                                          Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                                          Indd, stage 2 blijkbaar. Schijnt dan wel nodig te zijn. Maar als ik een (sport)wagen koop is een andere uitlaat sowieso een must, niet echt een hindernis dus.
                                          Ik ken nog een of andere nozem die voor ie 'm verkocht nog 'n stage 3 loud europipe onder z'n 996 turbo cab had steken. One crazy mofo I tells ya!

Comment

Working...
                                          X