We gaan der nog geraken, wat die stickers op witte Caymans betreft.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door El Thomaso Bekijk BerichtenIs dit nu rubinrot? Het is eens wat anders, maar toch mist het iets, imo.
In die kleur zou ik m'n GT2 bestellen.
Subliem, maar enkel op zéér speciale Porsches, een standaard turbo is bijna niet speciaal genoeg ervoor...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichtenen waar is dat werk ?
deze namiddag ben ik toch aan het rondtoeren zodus
Het is een zeer kleine hangar met een paar Porsches in (stuk of 6)
Maar laat dat 'oudere' maar weg, die 911S staat daar wel, maar heb vanmiddag ook een Boxster gezien.
En sorry dat ik nu pas antwoord, mr kwas aan het werk op het moment dat ik mn vorige post zette, dus kon niet op het forum blijven
Comment
-
Paar maand geleden verschoot ik mij een bult toen 'k in Nederland op +- 100m langs de kant van de autostrade een Porsche dealer zag waar dit (zie foto) x 3 buitenstond incl. nog een 3tal kleine Martini bestelwagentjes. Daarbinnen moest wel wat te zien zijn...
Foto's van binnen volgen nog.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenKlaar voor Martini livery stickers.
Wel zwarte velgen, ofzo.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk BerichtenBinnenin...
Uit elkaar gehaalde blokken, kale kassen, complete race-geprepareerde monsters...
Absolute zaligheid...
(de rest van de foto's zullen voor morgen ofzo zijn, eerst Gentse feesten )
En have fun in Gent.
Comment
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten996 turbo ... met 'es iets anders dan anders, binnenin
Vet uitgerust, zeg. Zelfs de gordeldingen in leder, de luidsprekerroosters in 't kleur van 't leder gespoten, full leder, full hout, ... miljaar.
Niet m'n ding, dat hout, maar de rest : wow. Pimp, but nice.
Op het hout na FERM!
Zelfs de telefoon is in hout
Comment
Comment