Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
    zilver? ik zie lichtblauw

(ik ben kleurenblind in een zekere mate)
    In de bovenste foto zit er inderdaad precies een blauwtint in! Prachtig qua kleur vind ik!

Comment

• Ligt aan de foto, denk ik. 't Was echt een zilveren tint, zeker geen fontijntjesblauw of hoe heet die Exclusive kleur nu ook alweer?

Comment

• Jammer, zoals op de foto zie ik het graag. Je ziet alle lijnen zeer mooi en het is niet weer een zwarte Porsche, maar het is ook geen alledaags grijs. De naam van de kleur die jij bedoelt weet ik niet, maar het prijskaartje zal er ook niet naast geweest zijn zou ik durven denken! Iets van een €2000 zeker?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
          Op basis van de foto durf ik 't niet zeggen, maar ... toen ik er voorbij liep had ik eerder de indruk dat 't gewoon zilver was. Maar vertrouw maar ni op mijn ogen, wat kleuren betreft.
          hoeveel kleuren zilver zijn er standaard voor de Turbo?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
            zilver? ik zie lichtblauw

(ik ben kleurenblind in een zekere mate)
            en ik denk dat die blauwe schijn van de zee komt William

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichten
              hoeveel kleuren zilver zijn er standaard voor de Turbo?
              Eén. Naam effe kwijt, maar gewoon zilver

GT-zilver is zo'n "speciale kleur". Daar is niks speciaals aan, gewoon de prijs is speciaal. Marketingtrucje van Porsche om de goed in de markt liggende kleuren die ze toch een beetje exclusief willen houden, zwaar te overpricen. Zoals dat prachtige atlasgrijs, zoals Rami had op z'n 997 turbo Coupé -> nu is dat ook 'n Exclusive kleur. Mjah.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                Eén. Naam effe kwijt, maar gewoon zilver

GT-zilver is zo'n "speciale kleur". Daar is niks speciaals aan, gewoon de prijs is speciaal. Marketingtrucje van Porsche om de goed in de markt liggende kleuren die ze toch een beetje exclusief willen houden, zwaar te overpricen. Zoals dat prachtige atlasgrijs, zoals Rami had op z'n 997 turbo Coupé -> nu is dat ook 'n Exclusive kleur. Mjah.
                hmm , ik ben nu wel benieuwd welke kleur het zal zijn , eerst vertelde hij dat het in het grijs was dat hij ene had besteld (of in het zwart ) en dat die in die kleur in de toonzaal stond ..
                maar toen ik daar in die showroom was stond er maar 1 Turbo en dit was in de kleur
                GT-zilver , maar als optie zou hij zeker nooit een exclusief kleurke aanklikken , alle opties vind hij zelfs overbodig

ik zal het toch maar beter nog eens opnieuw vragen dus

Comment

• Volgens mij is het arctic silver, gt-silver is wat dieper van kleur (zie de carrera gt).

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten
                    Volgens mij is het arctic silver, gt-silver is wat dieper van kleur (zie de carrera gt).
                    Op de foto lijkt 't zelfs Polar, maar according to Gilles ligt het blijkbaar aan de foto...

Comment

• Ja, gewoon zilver, zo zag ik het toch op 't moment zelf. Geen GT-zilver, da's een halve tint donkerder.

Dat polarsilber ken ik niet het kan dat geweest zijn, al stond 't me eerder als gewoon zilver voor. Nog pics van dat polarsilber?

Comment

• Het ziet er idd uit als Polarsilber, maar tenzij special order wordt dat niet op de 997 aangeboden (dacht ik toch).

Comment

• nog 2 foto's hierbij
                          Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten
                            nog 2 foto's hierbij
                            Voor mij is dat dé Porsche

Comment

• Hmmm, 't kan hoor. 'k Ga mij er niet over uitspreken.

Comment

• 996 GT2

997 GT2

Comment

• Faaaak....

Comment

• welke velgen zijn dat op de 997 GT2?

Comment

• 840 pk

+ YouTube Video
                                      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Comment

• Comment

Working...
                                          X