Oorspronkelijk geplaatst door CarreraGT
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cayenne Bekijk BerichtenWat een zicht
maar die kerel
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk Berichtenzo'n turbo cabrio ziet er zeer goed uit (zeker in die kleur), lekker laag van voor
maar die kerelOorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenIk ben zo langwerpig niet én ik lach als ik in een Porsche zitOorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk BerichtenWTF, die zijn wezenOorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk BerichtenIk slaag er niet echt in jaloers te zijn op die kerelOorspronkelijk geplaatst door Br3cht Bekijk BerichtenLOL
Lekker stoer zo vanachter...Tijd brengt raad........
6,1 l/100km
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fabke13 Bekijk BerichtenLacht maar allemaal...ma hij moet wel zijne gordel niet dragen van mama en papa.....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk Berichten
Damn. Koopt u dan ne Cayenne Turbo é gast.
Mooie turbo, alles meegespoten en volledige rode lichten vanachter.
Wel een enorm dwaas zicht met die kerel vanachter
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CH. Bekijk BerichtenHebben ze al, samen met een F430 spyder.
Wel mooi wagenparkje.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk BerichtenDan is het al helemaal onbegrijpelijk waarom ze met drie volwassenen in die Carrera kruipen.
Wel mooi wagenparkje.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CH. Bekijk BerichtenHebben ze al, samen met een F430 spider.
Ferrari F430
BMW 645
en nu hun laatste aanwinst een Porsche Turbo
Die lange dat vannachter zit is trouwens ne goeie maat van mij.. is wel een grappig zicht hem zo zien zitte, maar als em achter het stuur zit dan bennek toch wel jaloers
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door takke Bekijk BerichtenCayenne Turbo S
Ferrari F430
BMW 645
en nu hun laatste aanwinst een Porsche Turbo
Die lange dat vannachter zit is trouwens ne goeie maat van mij.. is wel een grappig zicht hem zo zien zitte, maar als em achter het stuur zit dan bennek toch wel jaloers
Het is niet omdat de cayenne turbo wat opgekitteld is en er vanachter Cayenne Turbo S opstaat, dat het een echte is...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CH. Bekijk BerichtenHet is wel geen echte turbo S, en de velgen en het rooster zijn ook ni alles...
Het is niet omdat de cayenne turbo wat opgekitteld is en er vanachter Cayenne Turbo S opstaat, dat het een echte is...
edit andere voorbumper zie ik net ..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk BerichtenDan is het al helemaal onbegrijpelijk waarom ze met drie volwassenen in die Carrera kruipen.
Wel mooi wagenparkje.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenIk zie hier nergens een carrera. Wel een 911.
Comment
Comment