Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk Berichten
    Beide zijn Cobalt. Die foto van Jason zijn turbo lijkt donkerder maar het is wel degelijk dezelfde kleur
    Aha. Zal die kleur eens live moeten spotten om er echt een gedacht over te kunnen vormen.

    Comment


    • Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
      C4S plays Cayenne

      + YouTube Video
      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
      Is toch een RWD porsche? Je ziet zn achterwielen duidelijk doorslippen terwijl er in de voorwielen geen beweging komt.

      Comment


      • Oorspronkelijk geplaatst door 53 Bekijk Berichten
        Is toch een RWD porsche? Je ziet zn achterwielen duidelijk doorslippen terwijl er in de voorwielen geen beweging komt.
        Je ziet toch ook duidelijk dat het een C4S is?

        Comment


        • Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
          Je ziet toch ook duidelijk dat het een C4S is?
          inderdaad, dacht ik ook

          Comment


          • Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
            Je ziet toch ook duidelijk dat het een C4S is?
            eeuhm.. ja?? Waaraan zie je dat?

            Ik zie dat normaal aan de rode balk tussen de achterlichten, en aan die roostertjes aan de zijkanten van de achterbumper. Maar die kan ik op dit filmpje niet zien.

            Aan wat zie jij dat? Voorbumper? Indien ja: Er zijn vierhonderdmiljoen porsches die met bumpers van andere versies rond rijden. Toch?

            Een goede manier om een c4s te herkennen leek mij te zijn: Doorslippende voorwielen op nat gras.

            Comment


            • Oorspronkelijk geplaatst door 53 Bekijk Berichten
              eeuhm.. ja?? Waaraan zie je dat?

              Ik zie dat normaal aan de rode balk tussen de achterlichten, en aan die roostertjes aan de zijkanten van de achterbumper. Maar die kan ik op dit filmpje niet zien.

              Aan wat zie jij dat? Voorbumper? Indien ja: Er zijn vierhonderdmiljoen porsches die met bumpers van andere versies rond rijden. Toch?

              Een goede manier om een c4s te herkennen leek mij te zijn: Doorslippende voorwielen op nat gras.
              de turbo-achtige voorbumper en de brede heupen!

              Comment


              • Oorspronkelijk geplaatst door 53 Bekijk Berichten
                eeuhm.. ja?? Waaraan zie je dat?

                Ik zie dat normaal aan de rode balk tussen de achterlichten, en aan die roostertjes aan de zijkanten van de achterbumper. Maar die kan ik op dit filmpje niet zien.

                Aan wat zie jij dat? Voorbumper? Indien ja: Er zijn vierhonderdmiljoen porsches die met bumpers van andere versies rond rijden. Toch?

                Een goede manier om een c4s te herkennen leek mij te zijn: Doorslippende voorwielen op nat gras.
                Bredere wielkasten achter

                Comment


                • Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichten
                  de turbo-achtige voorbumper en de brede heupen!
                  Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                  Bredere wielkasten achter
                  Ik weet ook dat een C4S die brede heupen heeft.... maar jullie kunnen dat zo zien op dit filmpje en met 100% zekerheid zeggen dat die heupen eeuhhm (44mm? ) breder zijn?

                  Comment


                  • Oorspronkelijk geplaatst door 53 Bekijk Berichten
                    Ik weet ook dat een C4S die brede heupen heeft.... maar jullie kunnen dat zo zien op dit filmpje en met 100% zekerheid zeggen dat die heupen eeuhhm (44mm? ) breder zijn?
                    Bij een 996 wel, vanaf dat de flank iets of wat bolling vertoont heb je te maken met een brede-heupenversie.

                    Comment


                    • Oorspronkelijk geplaatst door 53 Bekijk Berichten
                      Ik weet ook dat een C4S die brede heupen heeft.... maar jullie kunnen dat zo zien op dit filmpje en met 100% zekerheid zeggen dat die heupen eeuhhm (44mm? ) breder zijn?
                      sterk hé!

                      Comment


                      • Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichten
                        sterk hé!
                        Behoorlijk sterk ja .

                        Comment


                        • Oorspronkelijk geplaatst door 53 Bekijk Berichten
                          Ik weet ook dat een C4S die brede heupen heeft.... maar jullie kunnen dat zo zien op dit filmpje en met 100% zekerheid zeggen dat die heupen eeuhhm (44mm? ) breder zijn?
                          Dat én de Turbo-achterlichten, duidelijk te zien op 't filmpje, Turbo-remmen, te zien op 't filmpje, Turbo-velgen, ...

                          En de wetenschap dat een 4WD 911 zich nog altijd als een achterwielaandrijver gedraagt => 5% aandrijving naar de voorwielen (ok 30% bij gripverlies) is niet van die aard om echte doorslippende voorwielen in 't gras te gaan tentoonspreiden, en al zeker niet als 'ie z'n tractiecontrole laat aanstaan...

                          Comment


                          • Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                            Bij een 996 wel, vanaf dat de flank iets of wat bolling vertoont heb je te maken met een brede-heupenversie.

                            Ok, zou idd kunnen.
                            Hoe zijn die stilstaande voorwielen te verklaren?

                            Comment


                            • Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
                              Dat én de Turbo-achterlichten, duidelijk te zien op 't filmpje, Turbo-remmen, te zien op 't filmpje, Turbo-velgen, ...

                              En de wetenschap dat een 4WD 911 zich nog altijd als een achterwielaandrijver gedraagt => 5% aandrijving naar de voorwielen (ok 30% bij gripverlies) is niet van die aard om echte doorslippende voorwielen in 't gras te gaan tentoonspreiden, en al zeker niet als 'ie z'n tractiecontrole laat aanstaan...
                              turbo-achterlichten wou ik niet vermelden anders had hij ons zeker gek verklaard

                              Comment


                              • Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
                                Dat én de Turbo-achterlichten, duidelijk te zien op 't filmpje, Turbo-remmen, te zien op 't filmpje, Turbo-velgen, ...

                                En de wetenschap dat een 4WD 911 zich nog altijd als een achterwielaandrijver gedraagt => 5% aandrijving naar de voorwielen (ok 30% bij gripverlies) is niet van die aard om echte doorslippende voorwielen in 't gras te gaan tentoonspreiden, en al zeker niet als 'ie z'n tractiecontrole laat aanstaan...
                                Ok ok, tzal wel een c4s zijn dan

                                Maar toch, verlicht me: Wat is het verschil tussen de c4s achterlichten en die van een c2?

                                En op seconde 5 spinnen de achterwielen toch mooi door. Dus dan zou er 30% van de kracht nr de voorwielen moeten gaan. Terwijl de voorwieltjes geen halve krimp geven.

                                Comment


                                • Oorspronkelijk geplaatst door 53 Bekijk Berichten
                                  Ok ok, tzal wel een c4s zijn dan

                                  Maar toch, verlicht me: Wat is het verschil tussen de c4s achterlichten en die van een c2?

                                  En op seconde 5 spinnen de achterwielen toch mooi door. Dus dan zou er 30% van de kracht nr de voorwielen moeten gaan. Terwijl de voorwieltjes geen halve krimp geven.
                                  vergelijk!

                                  C4S




                                  C2




                                  De lichten van de C4S zijn 'dikker'

                                  Comment


                                  • Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichten
                                    vergelijk!

                                    C4S




                                    C2




                                    De lichten van de C4S zijn 'dikker'
                                    "Dikker" in de zin dat ze hoger komen? Breder zijn?

                                    Het enige verschil dat ik zie zijn die "blokjes" in de achterlichten van de c2. Maar dat verschil kan je op dat filmpje niet zien vermits je die kar niet langs achteren ziet.

                                    Wat bedoel je dus met "dikker"?

                                    Comment


                                    • Oorspronkelijk geplaatst door 53 Bekijk Berichten
                                      Ok ok, tzal wel een c4s zijn dan

                                      Maar toch, verlicht me: Wat is het verschil tussen de c4s achterlichten en die van een c2?

                                      En op seconde 5 spinnen de achterwielen toch mooi door. Dus dan zou er 30% van de kracht nr de voorwielen moeten gaan. Terwijl de voorwieltjes geen halve krimp geven.
                                      Ik weet 't niet, ik vermoed dat ondanks tractiecontrole de achterwielen nog wat slip hebben, terwijl de voorwielen door tractiecontrole volledig geblokkeerd zijn, geen idee...

                                      Een C4S heeft bij mijn weten ook geen LSD dus 't kan goed zijn dat zijn linkervoorwiel wel vollenbak aan 't draaien is en 't rechter stil blijft omdat 't meer grip heeft...

                                      101 theorieën die ons geen stap verder brengen in 't leven

                                      Comment


                                      • Oorspronkelijk geplaatst door 53 Bekijk Berichten
                                        "Dikker" in de zin dat ze hoger komen? Breder zijn?

                                        Het enige verschil dat ik zie zijn die "blokjes" in de achterlichten van de c2. Maar dat verschil kan je op dat filmpje niet zien vermits je die kar niet langs achteren ziet.

                                        Wat bedoel je dus met "dikker"?
                                        Dikker!

                                        Het rode deel is dik een cm hoger evenals het grijze deel, dat zie je toch?

                                        Comment


                                        • Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten

                                          En de wetenschap dat een 4WD 911 zich nog altijd als een achterwielaandrijver gedraagt => 5% aandrijving naar de voorwielen (ok 30% bij gripverlies) is niet van die aard om echte doorslippende voorwielen in 't gras te gaan tentoonspreiden, en al zeker niet als 'ie z'n tractiecontrole laat aanstaan...
                                          Dus niet enkel hun awd systeem maar ook hun trc trekt op de ballen?



                                          In ieder geval grappig, want aan de reacties te horen in dat filmpje heb ik wat het gevoel dat het zo'n kerel is die tegen iedereen bezig zit over hoe zijn 4S maar geen mm beweegt in de bochten en hoe fenomenaal dat spel wel niet is. Terwijl die op circuit wss door de eerste de beste standaard 996 naar huis gereden word. (speculaties, ik weet het).

                                          Comment

                                          Working...
                                          X