Oorspronkelijk geplaatst door Rami
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door 53 Bekijk BerichtenIs toch een RWD porsche? Je ziet zn achterwielen duidelijk doorslippen terwijl er in de voorwielen geen beweging komt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenJe ziet toch ook duidelijk dat het een C4S is?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenJe ziet toch ook duidelijk dat het een C4S is?
Ik zie dat normaal aan de rode balk tussen de achterlichten, en aan die roostertjes aan de zijkanten van de achterbumper. Maar die kan ik op dit filmpje niet zien.
Aan wat zie jij dat? Voorbumper? Indien ja: Er zijn vierhonderdmiljoen porsches die met bumpers van andere versies rond rijden. Toch?
Een goede manier om een c4s te herkennen leek mij te zijn: Doorslippende voorwielen op nat gras.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door 53 Bekijk Berichteneeuhm.. ja?? Waaraan zie je dat?
Ik zie dat normaal aan de rode balk tussen de achterlichten, en aan die roostertjes aan de zijkanten van de achterbumper. Maar die kan ik op dit filmpje niet zien.
Aan wat zie jij dat? Voorbumper? Indien ja: Er zijn vierhonderdmiljoen porsches die met bumpers van andere versies rond rijden. Toch?
Een goede manier om een c4s te herkennen leek mij te zijn: Doorslippende voorwielen op nat gras.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door 53 Bekijk Berichteneeuhm.. ja?? Waaraan zie je dat?
Ik zie dat normaal aan de rode balk tussen de achterlichten, en aan die roostertjes aan de zijkanten van de achterbumper. Maar die kan ik op dit filmpje niet zien.
Aan wat zie jij dat? Voorbumper? Indien ja: Er zijn vierhonderdmiljoen porsches die met bumpers van andere versies rond rijden. Toch?
Een goede manier om een c4s te herkennen leek mij te zijn: Doorslippende voorwielen op nat gras.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichtende turbo-achtige voorbumper en de brede heupen!Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenBredere wielkasten achter
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door 53 Bekijk BerichtenIk weet ook dat een C4S die brede heupen heeft.... maar jullie kunnen dat zo zien op dit filmpje en met 100% zekerheid zeggen dat die heupen eeuhhm (44mm? ) breder zijn?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door 53 Bekijk BerichtenIk weet ook dat een C4S die brede heupen heeft.... maar jullie kunnen dat zo zien op dit filmpje en met 100% zekerheid zeggen dat die heupen eeuhhm (44mm? ) breder zijn?
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door 53 Bekijk BerichtenIk weet ook dat een C4S die brede heupen heeft.... maar jullie kunnen dat zo zien op dit filmpje en met 100% zekerheid zeggen dat die heupen eeuhhm (44mm? ) breder zijn?
En de wetenschap dat een 4WD 911 zich nog altijd als een achterwielaandrijver gedraagt => 5% aandrijving naar de voorwielen (ok 30% bij gripverlies) is niet van die aard om echte doorslippende voorwielen in 't gras te gaan tentoonspreiden, en al zeker niet als 'ie z'n tractiecontrole laat aanstaan...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenBij een 996 wel, vanaf dat de flank iets of wat bolling vertoont heb je te maken met een brede-heupenversie.
Hoe zijn die stilstaande voorwielen te verklaren?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenDat én de Turbo-achterlichten, duidelijk te zien op 't filmpje, Turbo-remmen, te zien op 't filmpje, Turbo-velgen, ...
En de wetenschap dat een 4WD 911 zich nog altijd als een achterwielaandrijver gedraagt => 5% aandrijving naar de voorwielen (ok 30% bij gripverlies) is niet van die aard om echte doorslippende voorwielen in 't gras te gaan tentoonspreiden, en al zeker niet als 'ie z'n tractiecontrole laat aanstaan...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenDat én de Turbo-achterlichten, duidelijk te zien op 't filmpje, Turbo-remmen, te zien op 't filmpje, Turbo-velgen, ...
En de wetenschap dat een 4WD 911 zich nog altijd als een achterwielaandrijver gedraagt => 5% aandrijving naar de voorwielen (ok 30% bij gripverlies) is niet van die aard om echte doorslippende voorwielen in 't gras te gaan tentoonspreiden, en al zeker niet als 'ie z'n tractiecontrole laat aanstaan...
Maar toch, verlicht me: Wat is het verschil tussen de c4s achterlichten en die van een c2?
En op seconde 5 spinnen de achterwielen toch mooi door. Dus dan zou er 30% van de kracht nr de voorwielen moeten gaan. Terwijl de voorwieltjes geen halve krimp geven.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door 53 Bekijk BerichtenOk ok, tzal wel een c4s zijn dan
Maar toch, verlicht me: Wat is het verschil tussen de c4s achterlichten en die van een c2?
En op seconde 5 spinnen de achterwielen toch mooi door. Dus dan zou er 30% van de kracht nr de voorwielen moeten gaan. Terwijl de voorwieltjes geen halve krimp geven.
C4S
C2
De lichten van de C4S zijn 'dikker'
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichtenvergelijk!
C4S
C2
De lichten van de C4S zijn 'dikker'
Het enige verschil dat ik zie zijn die "blokjes" in de achterlichten van de c2. Maar dat verschil kan je op dat filmpje niet zien vermits je die kar niet langs achteren ziet.
Wat bedoel je dus met "dikker"?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door 53 Bekijk BerichtenOk ok, tzal wel een c4s zijn dan
Maar toch, verlicht me: Wat is het verschil tussen de c4s achterlichten en die van een c2?
En op seconde 5 spinnen de achterwielen toch mooi door. Dus dan zou er 30% van de kracht nr de voorwielen moeten gaan. Terwijl de voorwieltjes geen halve krimp geven.
Een C4S heeft bij mijn weten ook geen LSD dus 't kan goed zijn dat zijn linkervoorwiel wel vollenbak aan 't draaien is en 't rechter stil blijft omdat 't meer grip heeft...
101 theorieën die ons geen stap verder brengen in 't leven
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door 53 Bekijk Berichten"Dikker" in de zin dat ze hoger komen? Breder zijn?
Het enige verschil dat ik zie zijn die "blokjes" in de achterlichten van de c2. Maar dat verschil kan je op dat filmpje niet zien vermits je die kar niet langs achteren ziet.
Wat bedoel je dus met "dikker"?
Het rode deel is dik een cm hoger evenals het grijze deel, dat zie je toch?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
En de wetenschap dat een 4WD 911 zich nog altijd als een achterwielaandrijver gedraagt => 5% aandrijving naar de voorwielen (ok 30% bij gripverlies) is niet van die aard om echte doorslippende voorwielen in 't gras te gaan tentoonspreiden, en al zeker niet als 'ie z'n tractiecontrole laat aanstaan...
In ieder geval grappig, want aan de reacties te horen in dat filmpje heb ik wat het gevoel dat het zo'n kerel is die tegen iedereen bezig zit over hoe zijn 4S maar geen mm beweegt in de bochten en hoe fenomenaal dat spel wel niet is. Terwijl die op circuit wss door de eerste de beste standaard 996 naar huis gereden word. (speculaties, ik weet het).
Comment
Comment