Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
    Dikker!

Het rode deel is dik een cm hoger evenals het grijze deel, dat zie je toch?
    En dat die achterlichten een centimeter of 2 hoger komen, dat zien jullie op dát filmpje?

FRIEKS!!!!

maar ik geloof jullie wel.

Comment

• 1. Pagani Zonda
      2. Porsche carrera GT
      3 .Lamborghini gallardo SE
      4. rest

Comment

• porsche

ik heb hem gezien

Comment

• lol???????

Ik heb gelezen dat je daar van droomt.

Comment

• gespot in Knokke vandaag

Comment

• en deze kanjer bij het verlaten van Knokke

Comment

• Enkel spijtig van de kleur...
                OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Op de autostrade nabij Perpignan...

En gedopt lans rechts omdat die gastjes denken dat ze the king of the road zijn met hun gedrocht.

Toch is zoiets sneller zeker?

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Deze ook nog in Parijs

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Vorige week aan de "Ring"
                      Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CAS Bekijk Berichten
                        Wel schandalig infeite. Hoe werkt dat dan? Want achteraan slipt serieus door en voorraan grijpt nog niet eens in Dus echt nut heeft het toch ni? Nuja, altijd gevonden dat een 4S voor mietjes is
                        tractiecontrole die blijkbaar uitstaat. En is dat een open differentieel tussen de voor- en achteras?

Meestal zie ik maar één wiel draaien. Een C2 met een deftige sper zou dus zelfs beter doen om daar uit te geraken.

Comment

• Dus geen sper op een Porsche Nuja, uiteindelijk rijden er toch vooral posers mee

Maar ergens zou dat toch standaard mogen zijn. Zelfs al is het op zo een AWD maar een dom viscosper, dan had die er wss ook uitgeraakt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CAS Bekijk Berichten
                            Dus geen sper op een Porsche Nuja, uiteindelijk rijden er toch vooral posers mee

Maar ergens zou dat toch standaard mogen zijn. Zelfs al is het op zo een AWD maar een dom viscosper, dan had die er wss ook uitgeraakt.
                            Quasi geen enkele Porsche die je ziet rijden heeft een sper...

Met de motor achter de aangedreven wielen is daar zo geen nood aan hé..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
                              Quasi geen enkele Porsche die je ziet rijden heeft een sper...

Met de motor achter de aangedreven wielen is daar zo geen nood aan hé..
                              Bwa, kweeni, m'n pa zijne heeft ook geen en je merkt dat toch aanzienlijk als het wat vochtig is. Terwijl die vroeger wel een sper had op 'n andere en ik moet toch zeggen dat ik daar liever mee reed. Zelfs in een rechte lijn heeft dat zijn voordelen. Zeker als er wat paarden onder zitten.

Wel raar dat het er niet onder zit, wel in optie leverbaar wss? Of enkel op de "betere" (niet dat de instapmodellen slecht zijn) modellen?

Comment

• Is idd in optie leverbaar.

In combinatie met verlaging is dat gewoon

Comment

• Op Rami zijne zit dat toch é?

Comment

• Yup, op de mijne zit een sper ... op de coupé was dat ééntje van Porsche zelf, op de cab is het een exemplaar van RUF.

Comment

• Veel volk da porsches koopt koopt da zonder sper en met tiptronic (nu gelukkig nimeer bestaand).

Da zegt genoeg he ......

Comment

• + YouTube Video
                                        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Ik wil die.

Comment

• faaak

+ YouTube Video
                                          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

Working...
                                          X