Kerel zijn bedrijf, offtopic but still...Automobielbranche
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenDamn...
Is dat een 964? Ik zou zeggen ja, maar vind hem te mooi voor een 964
Comment
-
voila, na rondvraag
de orange : een 2.7 (misschien met Carrera motor) van 1974. De achterbumper komt niet overeen met dit model.
De zilveren is duidelijk een 1972 model (met olieklap rechts achter) die schijnbaar omgebouwd is tot een RSR look. Nu zou het wel kunnen dat dit een van de prototype RSR's van het fabriek zijn.
thx , credits to JFD
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWE46 Bekijk Berichtenvoila, na rondvraag
de orange : een 2.7 (misschien met Carrera motor) van 1974. De achterbumper komt niet overeen met dit model.
De zilveren is duidelijk een 1972 model (met olieklap rechts achter) die schijnbaar omgebouwd is tot een RSR look. Nu zou het wel kunnen dat dit een van de prototype RSR's van het fabriek zijn.
thx , credits to JFD
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk BerichtenIs dat een 964? Ik zou zeggen ja, maar vind hem te mooi voor een 964
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenHeb de eigenaar gevonden en ff wat opzoekingswerk gedaan adh van z'n naam..
Hij heeft net met z'n firma 30 miljoen euro in Keulen geïnvesteerd dus ik denk wel dat het een echte zou kunnen zijn
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWE46 Bekijk Berichtenvoila, na rondvraag
thx , credits to JFD
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenDie man lijkt me niet geheel onvermogend te zijn
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichtenwtf!!!!!
Die man is m'n held... Ik zou er m'n geaardheid voor wijzigen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk BerichtenEn niemand die hierop reageert ... dit forum begint een raar geurtje te krijgen me dunkt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenIk ben aan 't zoeken naar evt. chassisnrs maar ik zou een boek moeten hebben, internet is niet freakish genoegBijgevoegde Bestanden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door porsche rs Bekijk BerichtenIn het jaar 1974, produceerde Porsche een totaal van 109 Carrera 3.0. Van het totale aantal, werden slechts 54 auto's gebouwd aan specificatie „RS“ terwijl resterende 55 waar als raceauto's „RSR“. De chassis begonnen met 9114609017 tot 9114609121 terwijl de motorserienummers met nummer 6840001 begonnen.
Maar de auto op de vorige pagina, if anything zou toch een 2.8 RSR moeten zijn of tenminste nagebouwd zijn, en die dateren toch van 1973?
Of ziet een 3.0 RSR er quasi hetzelfde uit?
Comment
-
Is dit iets speciaals?
Model:964 RS NGT
Netto Prijs:96 500€
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenThanks,
Maar de auto op de vorige pagina, if anything zou toch een 2.8 RSR moeten zijn of tenminste nagebouwd zijn, en die dateren toch van 1973?
Of ziet een 3.0 RSR er quasi hetzelfde uit?
Een 3.0 RSR verschilt niet van uiterlijk,enkel de motor,remmen en nog wat lichter dan een 2.8 RSR.
Hier nog een foto van een 2.8 RSR '73
Ik ga trouwens dit jaar starten met het bouwen van een replica RS en RSR....ik hou jullie op de hoogteBijgevoegde Bestanden
Comment
Comment