Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Kerel zijn bedrijf, offtopic but still...Automobielbranche

As a leading global Tier 1 Automotive and Mobility Supplier, AAM designs, engineers and manufactures Driveline and Metal Forming technologies to support electric, hybrid and internal combustion vehicles.

Comment

• Fak, echt een fokking dikke kar!!! Ongelooflijk... adembenemend mooi!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
        Damn...

Is dat een 964? Ik zou zeggen ja, maar vind hem te mooi voor een 964

Comment

• voila, na rondvraag

de orange : een 2.7 (misschien met Carrera motor) van 1974. De achterbumper komt niet overeen met dit model.

De zilveren is duidelijk een 1972 model (met olieklap rechts achter) die schijnbaar omgebouwd is tot een RSR look. Nu zou het wel kunnen dat dit een van de prototype RSR's van het fabriek zijn.

thx , credits to JFD

Comment

• Op't werk stond ook eens zo'n Porschke. Denk RSR, had ipv nummerplaathouder oliekoeler zitten. Mss ombouw.

Motor zat er op de moment wel niet in.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWE46 Bekijk Berichten
              voila, na rondvraag

de orange : een 2.7 (misschien met Carrera motor) van 1974. De achterbumper komt niet overeen met dit model.

De zilveren is duidelijk een 1972 model (met olieklap rechts achter) die schijnbaar omgebouwd is tot een RSR look. Nu zou het wel kunnen dat dit een van de prototype RSR's van het fabriek zijn.

thx , credits to JFD
              Jammer, maar 'ie blijft er ongelooooflijk dik uitzien...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten
                Is dat een 964? Ik zou zeggen ja, maar vind hem te mooi voor een 964
                Een 964 is bijna 20 jaar jonger

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                  Heb de eigenaar gevonden en ff wat opzoekingswerk gedaan adh van z'n naam..

Hij heeft net met z'n firma 30 miljoen euro in Keulen geïnvesteerd dus ik denk wel dat het een echte zou kunnen zijn
                  Die man lijkt me niet geheel onvermogend te zijn

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWE46 Bekijk Berichten
                    voila, na rondvraag

thx , credits to JFD
                    Thanks 4 verduidelijking.

Comment

Die man lijkt me niet geheel onvermogend te zijn
                      Een jaar geleden was hier bewonersvergadering en toen waren er enkelen aan het mekkeren die afgesloten garageboxen wilden...doet nu wel opeens een belletje rinkelen.

Comment

wtf!!!!!

Die man is m'n held... Ik zou er m'n geaardheid voor wijzigen
                        En niemand die hierop reageert ... dit forum begint een raar geurtje te krijgen me dunkt

Comment

• Iedereen ligt nog vol verbazing na te hijgen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk Berichten
                            En niemand die hierop reageert ... dit forum begint een raar geurtje te krijgen me dunkt
                            Verschiet jij daar nog van? Er zijn zoveel forummembers die schijnbaar van geaardheid geswitcht zijn sinds er een Lambo in uw garage staat...

Comment

• Grumpf

Comment

Ik ben aan 't zoeken naar evt. chassisnrs maar ik zou een boek moeten hebben, internet is niet freakish genoeg
                                In het jaar 1974, produceerde Porsche een totaal van 109 Carrera 3.0. Van het totale aantal, werden slechts 54 auto's gebouwd aan specificatie „RS“ terwijl resterende 55 waar als raceauto's „RSR“. De chassis begonnen met 9114609017 tot 9114609121 terwijl de motorserienummers met nummer 6840001 begonnen.
                                Bijgevoegde Bestanden
                                Last edited by ; 13/08/2008, 01:37.

Comment

• Freaks

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door porsche rs Bekijk Berichten
                                    In het jaar 1974, produceerde Porsche een totaal van 109 Carrera 3.0. Van het totale aantal, werden slechts 54 auto's gebouwd aan specificatie „RS“ terwijl resterende 55 waar als raceauto's „RSR“. De chassis begonnen met 9114609017 tot 9114609121 terwijl de motorserienummers met nummer 6840001 begonnen.
                                    Thanks,

Maar de auto op de vorige pagina, if anything zou toch een 2.8 RSR moeten zijn of tenminste nagebouwd zijn, en die dateren toch van 1973?

Of ziet een 3.0 RSR er quasi hetzelfde uit?

Comment

• Is dit iets speciaals?

Model:964 RS NGT

Netto Prijs:96 500€

Comment

• mag dat de weg op met een gewone keuring (dus niet sport-keuring)

Comment

Thanks,

Maar de auto op de vorige pagina, if anything zou toch een 2.8 RSR moeten zijn of tenminste nagebouwd zijn, en die dateren toch van 1973?

Of ziet een 3.0 RSR er quasi hetzelfde uit?
                                          Het klopt dat de 2.8 RSR in 1973 gemaakt is en dit in een beperkte oplage van 49 stuks.
                                          Een 3.0 RSR verschilt niet van uiterlijk,enkel de motor,remmen en nog wat lichter dan een 2.8 RSR.

Hier nog een foto van een 2.8 RSR '73

Ik ga trouwens dit jaar starten met het bouwen van een replica RS en RSR....ik hou jullie op de hoogte
                                          Bijgevoegde Bestanden

Comment

Working...
                                          X