prachtig ! de nieuwe carreravelgen in t zwart ! luv it !
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door porsche rs Bekijk BerichtenHet klopt dat de 2.8 RSR in 1973 gemaakt is en dit in een beperkte oplage van 49 stuks.
Een 3.0 RSR verschilt niet van uiterlijk,enkel de motor,remmen en nog wat lichter dan een 2.8 RSR.
Hier nog een foto van een 2.8 RSR '73
Ik ga trouwens dit jaar starten met het bouwen van een replica RS en RSR....ik hou jullie op de hoogte
Wat geeft zo'n 3.0RSR dan? Zo'n 2.8 is al +300pk voor 890kg
Zijn die 3.0 RSR's door de grotere oplage goedkoper dan de 2.8's?
Comment
-
Moest deze ochtend ff iets uit de wagen halen, hij was 'm net aan het buitenrijden. Je moet dan zo'n klein stukje omhoog tussen 2 betonnen muren, man dat geluid, hard! Zit eigenlijk totaal geen harmonie in, but it sure does sounds violent.
En nu staat er naast die gele GT3 ook nog 's een witte 997 turbo cab.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk BerichtenVan Ferrari naar Porsche collector. Die man heeft zijn fout ingezien blijkbaar.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SpeedExceed Bekijk Berichtenhttp://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?...ayphotohosting
Sorry, maar dat is mijn ideale 997 !
Full black, net zoals mijn huidige Mini .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SpeedExceed Bekijk Berichtenhttp://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?...ayphotohosting
Sorry, maar dat is mijn ideale 997 !
Full black, net zoals mijn huidige Mini .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenJa is echt opvallend. Zo zag het er een dik jaar geleden uit:
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenThx, ik leer bij!
Wat geeft zo'n 3.0RSR dan? Zo'n 2.8 is al +300pk voor 890kg
Zijn die 3.0 RSR's door de grotere oplage goedkoper dan de 2.8's?
In de prijzen zit weinig logica,het is wat de zot ervoor geeft hé
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door porsche rs Bekijk BerichtenIn de prijzen zit weinig logica,het is wat de zot ervoor geeft hé
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenEn nu staat er naast die gele GT3 ook nog 's een witte 997 turbo cab.
Comment
Comment