Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
    PSE is nog niet beschikbaar voor de FL, geen idee dus hoe die uitlaten er gaan uitzien..
    Je kan het wel aanvinken op de optielijst
    2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Comment

Rubi met S-PASM...

Prachtig...

Zoals ik al zei in het topic van Speedman, dé kleur voor de 997 Mk.II in mijn ogen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
          dat witte stoort nogal vind ik.. gewoon dat in carbon steken en we zijn er
          True, maar 'k had het ni op da wit, maar op die rode stikking.

Comment

• lol!!

+ YouTube Video
            ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

SpeedART

Comment

• haha, schraalheid.

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
                  *bow*

Comment

• Driving

Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

Comment

• Dat klinkt toch zo ongelofelijk mooi, vooral als hij opschakelt

Comment

vet filmpje !

btw dat ruby rood is gewoon tomatensaprood lol, ik vind het fugly

Comment

Lekker, ook een mooi voorbeeld van wat er gebeurt als je te snel de bocht induikt : vaarwel rijlijn en welkom terug Lotus.

Die Exige lijkt trouwens meer op z'n gemak in de bochten...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
                            Die heupen... De 993 blijft het doen voor mij...

Comment

• Die eerste is breed

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten
                                Lekker, ook een mooi voorbeeld van wat er gebeurt als je te snel de bocht induikt : vaarwel rijlijn en welkom terug Lotus.

Die Exige lijkt trouwens meer op z'n gemak in de bochten...
                                Ik denk dat er iets mis is met de setup van de achtertrein van die GT3.
                                De plaats en het tijdstip waarop hij uitbreekt is niet normaal ...

Comment

Rubi met S-PASM...

Prachtig...

Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                  Damn, check this!

Hoe lekker is dat wel ni.
                                  Rubi Zwart leder met rood stiksel Ik vind beide wel knap maar zou ze nooit nemen, gewoon leuk om naar te kijken.

Btw, S-PASM klinkt nogal raar als je het op een bepaalde manier leest.

Comment

• Zo springt hij toch wel in het oog. Nu nog de velgen in het zwart zetten en ie is af.

Comment

• Maar wat is die belettering toch lelijk!! Zelfs op de GT3RS vind ik het echt niet nodig.

Comment

• Zo ganz geil met een hardtopje

Comment

• Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

Comment

Working...
                                          X