Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenKnappe wagen op de Turbo-velgen na...
ik vond precies ook dat die daar niet op pasten
ik wist dat hij een neuwe Porsche had gekocht , maar niet dewelke ...
nu dus wel , en een Targa vind ik de mooiste Porsche
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk BerichtenToerke, welken bakker is da?
Prachtige auto, maar veeeeel liever de SportDesign velgen dat die Turbodingen.
als je via de Menenpoort richting Heule rijd , de 1ste bakkerij die je tegenkomt op uw rechterkant ( bakkerij Bart )
hij had vroeger een 993 Cabrio maar die is weg nu
hij heeft wel nog een X5 ook vorig model
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk BerichtenEcht wel nie mis. Maar je moet weten hoe je hem koopt. Een cayenne kan ook wel lelijk zijn hé.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenIk volg geen Porsche-specifieke fora of websites, daarom 'n vraagje aan zij die dat wel doen : willen jullie 'es de ogen openhouden voor aftermarket mods voor de PDK, met name de bediening van de pook (omkeren op-/terugschakelen)? Thanks.
Last edited by Alexx; 14/09/2008, 22:02.2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300 Bekijk BerichtenGraag enkele forums van de 911 , iemand?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door LP640 Bekijk BerichtenZoiets als 6Speedonline?2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichtende bakker waar ik elke dag achter brood ga heeft zich een nieuwe Porsche Targa 4S gekocht
mijn droomwagen
foto's zijn aan het oploaden , wel niet zo goed van kwaliteit
Comment
Comment