Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Komt wel.

Comment

• 1991 Mazda MX-5 NA
      Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
      www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten

Heupen
        Prachtige foto

Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk Berichten
        Komt wel.
        Ik vrees er toch voor

Comment

• ², op het begin vond ik hem wel te pruimen maar hoe meer vergelijkende foto's ik zie hoe erger het wordt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk Berichten
            ², op het begin vond ik hem wel te pruimen maar hoe meer vergelijkende foto's ik zie hoe erger het wordt.
            Vooral de achterlichten van de FL kunnen mij niet bekoren, voorkant is wel OK en voor de rest is er eigenlijk geen verschil hé. Ben vooral benieuwd welk design de 991 zal hebben (in 2011)...

Comment

• Vet hoor, zo'n RS, Turbo en RUF!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stijn van Kooten Bekijk Berichten
                Vet hoor, zo'n RS, Turbo en RUF!
                1ste lijkt mij een GT2?

Comment

• Zou ook kunnen, maar ik ga eerder uit van de RS Clubsport!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stijn van Kooten Bekijk Berichten
                    Zou ook kunnen, maar ik ga eerder uit van de RS Clubsport!
                    Die heeft niet de uitgeklopte wielkasten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door LP640 Bekijk Berichten
                      Die heeft niet de uitgeklopte wielkasten.
                      en de spoiler is ook niet dezelfde, die van de RS hangt zo een beetje door aan de zijkanten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door LP640 Bekijk Berichten
                        1ste lijkt mij een GT2?
                        is een gt2

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 993TURBO Bekijk Berichten

nice
                          Nie normaal.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten
                            Vooral de achterlichten van de FL kunnen mij niet bekoren, voorkant is wel OK en voor de rest is er eigenlijk geen verschil hé. Ben vooral benieuwd welk design de 991 zal hebben (in 2011)...
                            Me too...

Comment

• iemand die uitleg heeft over volgende vraag.
                              In jette stond ik naast een 996 met als opschrift porsche RS op zijn kofferklep achteraan. en hij had de achterste spatborden zoals volgende afbeelding.
                              vooraan was die normaal maar achteraan dus die extra verdikking en ook de sideskirts. geen achterspoiler.
                              die achterste spatborden waren ook niet opgelast ofzo. ze waren gewoon dikker. maar duidelijk waarneembaar door die knik

't was een gewone grijze met garageplaten

Comment

• 2 oude spots nog van mij

Porsche 997 S

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichten
                                  iemand die uitleg heeft over volgende vraag.
                                  In jette stond ik naast een 996 met als opschrift porsche RS op zijn kofferklep achteraan. en hij had de achterste spatborden zoals volgende afbeelding.
                                  vooraan was die normaal maar achteraan dus die extra verdikking en ook de sideskirts. geen achterspoiler.
                                  die achterste spatborden waren ook niet opgelast ofzo. ze waren gewoon dikker. maar duidelijk waarneembaar door die knik

't was een gewone grijze met garageplaten
                                  Waarschijnlijk ne knutselaar...

Comment

• Spijtig van de zonneband op die GT3RS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CH. Bekijk Berichten
                                      Waarschijnlijk ne knutselaar...
                                      vermoedelijk. maar het had wel iets. die race-spatborden achteraan.
                                      Misschien was hij nog in opbouw, want buiten de achterste verbreding en de sideskirts was er nog niets gewijzigd.

Comment

• Gisteren naar het autosalon in Parijs geweest.
                                        De facelift 997 kon mij tot hiertoe maar matig overtuigen, vooral de rode band tussen de achterlichten leek mij niet zo "af" als bij de 996 4S.
                                        Nu is me opgevallen dat het kleur van de auto een grote invloed heeft op die perceptie.
                                        Er stond een Targa 4S met carrerarood interieur ( op foto's toont dit zeeeeeer fel, in th real heel wat beter) en basalt zwart ext;

Een andere had een blauw exterieur en zag er heel wat minder goed uit.

De witte wielen op de boxster edition zijn verschrikkelijk.
                                        De cayman ziet er in zijn oranje outfit knap uit, maar kostte zoals ie er stond 94.000€ (en dat is er dan weer serieus over imo)
                                        Last edited by beltar; 07/10/2008, 13:56.

Comment

Working...
                                        X