Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Comment
-
nog wat van ruf
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk BerichtenWeet iemand welke velgen dat zijn?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk BerichtenWeet iemand welke velgen dat zijn?
Comment
-
Hij is al eens de revue gepasseerd maar wat mij betreft kan 't geen kwaad dit juweel nog eens in de kijker te zetten...
Voor mij persoonlijk de mooist gepersonaliseerde 997, prachtig
Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SpeedExceed Bekijk BerichtenWie kan de modlist/personalisatielist van deze prachtige 997 GT3 eens posten ?
Knapste GT3 ooit !
1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door beltar Bekijk BerichtenNee: "beter" in de zin van meer gefilterd, met minder drama en gevoel.
De porsche is meer een italiaanse furie , (vergeef me het land van ferrari) en de Audi is veel ernstiger, duitser dus.
Was gaan kijken voor een nieuwe bedrijfswagen. Heb nu een A6, rijdt super, maar ik heb niks met Audi. Heb vandaag een Lexus IS 22Od besteld. Wou eens iets anders dan een BMW of Audi.
Comment
Comment