Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten
    http://www.dpccars.com/car-videos-08...on-Vantage.htm

GT-R snelste op circuit, maar de 997 gaat sneller naar 100 dan de GT-R (nochtans 100pk meer) Dat PDKgeval is dus wel performant, al vind ik de sound DIK tegenvallen
    indrukwekkend hoeveel tractie zo'n C2S heeft uit stilstand

Comment

• Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
          Weet iemand welke velgen dat zijn?

Comment

• nog wat van ruf

Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk Berichten
              cargraphic??

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk Berichten
                Geen idee, sorry

Comment

• Rial Daytona?

Comment

• Hij is al eens de revue gepasseerd maar wat mij betreft kan 't geen kwaad dit juweel nog eens in de kijker te zetten...

Voor mij persoonlijk de mooist gepersonaliseerde 997, prachtig

Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

Comment

• Comment

• Met dank aan Porsche Exclusive

Comment

• Comment

• Magnifiek. Heb je specificaties of een modlist toevallig?
                            Edit: ik lees in de filmpjes 640 pk, 9ff.

Comment

• Prachtig²

Comment

• Niet zo'n fan van die spoiler, en wat zijn die 2 carbon dingen eigenlijk ?

Comment

• Wie kan de modlist/personalisatielist van deze prachtige 997 GT3 eens posten ?

Knapste GT3 ooit !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SpeedExceed Bekijk Berichten
                                    Wie kan de modlist/personalisatielist van deze prachtige 997 GT3 eens posten ?

Knapste GT3 ooit !

Turbo
                                    1991 Mazda MX-5 NA
                                    Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
                                    www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Zeer knap idd. Raar dat die luchtinlaten aan de zijkant weg zijn.

Comment

• Die is inderdaad magnifiek. Ik vond hem al zo breed aan de heupen, het is dus een GT3 RS-kitje? Alleen jammer dat ie het GT3-geluid mist dan...

Edit: inderdaad RS ja, staat bij het filmpje... En ook qua geluid valt er niet te klagen zo te horen...
                                        Last edited by ; 10/10/2008, 20:02.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door beltar Bekijk Berichten
                                          Nee: "beter" in de zin van meer gefilterd, met minder drama en gevoel.

De porsche is meer een italiaanse furie , (vergeef me het land van ferrari) en de Audi is veel ernstiger, duitser dus.
                                          Heb met een verkoper van Audi over de R8 gesproken. Voor hem is die te perfect. Totaal geen gevoel van snelheid meer. Met de electronica gaat alles vanzelf. Vond het saai. Hij rijdt veel liever met een RS6 of een Porsche.

Was gaan kijken voor een nieuwe bedrijfswagen. Heb nu een A6, rijdt super, maar ik heb niks met Audi. Heb vandaag een Lexus IS 22Od besteld. Wou eens iets anders dan een BMW of Audi.

Comment

Working...
                                          X