Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
nochtans zit de politie daar toch dichtbij , of zitten ze de zaterdagavond in de cinema misschien ?
Zwijg mij van de politie in Waregem... De vrijdag-en zaterdagavond zijn het de eerste om de sfeer op café te komen verbrodden, maar als je ze eens echt nodig hebt...
2 weken geleden had ik een ongeval in de Stationsstraat, ook niet ver van hun bureau, het heeft een uur geduurd er we een combi zagen, na 2 keer bellen.
We zagen er verder een voorbijrijden, maar in plaats van naar ons te komen, reed hij gewoon door...
weet ik en ik heb dit gezegd ook in dit topic , maar ge komt dat toch niet graag tegen ..
een auto van +100.000€ van 3 maand oud die volledig moet herspoten worden
weet ik en ik heb dit gezegd ook in dit topic , maar ge komt dat toch niet graag tegen ..
Plus de tijd dat je je wagen niet ter beschikking hebt... Het moeten aanzien dat em daar staat vol krassen...
Zelfs al kreeg em meer geld weer dan dat hij zou moeten betalen, je zit daar toch met de shit...
het blijft idd erg. en je zal het in gedachten altijd blijven zien. maar het verzacht de pijn toch wel wat.
idem, in Bodrum in Turkije reed er zo'n witte rond.. ik zat toen op de bus toen hij ons voorbijstak.. ZIEKE sound
Ik vroeg die kerel naar het verbruik, ander onderwerp zei 'ie.
Blijkbaar heeft dat een 'zuinigheidsknopje'. En 1200Nm geloof ik. Was wel dik eigenlijk, een zwarte met 23"-ers.
Vandaag op Francorchamps geweest, was er voor een trackday met pistenclub.de
Deze vloog me gewoon voorbij. Damn, die man kon rijden
Voor mij de laatste trackday van het jaar. Nu is het winterstop... vanaf maart 2009 begint de lol weer...
Comment