Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
    Eeeh? Tell us about it!
    Dat zijn additionele dempers voor op circuits met een geluidlimiet, je kan ze in 97db of 101db hebben, btb exhaust produceert ze...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten

Niet akkoord... Klinkt veel minder complex dan 't zou moeten... IMO
      Maw, je vindt 'm te stil...?
      OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
      Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

Daarnet is m'n boek "Porsche Sixty Years" gearriveerd, prachtig werk als je fan bent van het merk, enorm uitgebreid!

Aanrader
        Meer informatie!
        1982 BMW E28 528i
        2013 BMW F31 318d

2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)

Comment

• Boxster op lucht:

+ YouTube Video
          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Mooi initiatief maar al de rest, WTF?!!

Comment

• als ge hem vindt wel ook de voorkant tonen

Comment

• Heeft echt wel iets!!

Comment

• Zalig. Gembella zet gewoon de CarreraGT-neus op een 997.

Dat is pas een trackbeest!

Comment

• De voorlichten hadden ze beter rond gelaten imo.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
                    De voorlichten hadden ze beter rond gelaten imo.
                    Ze hadden beter heel de wagen standaard gelaten...imo

Comment

't is een turbo

Ik twijfel tussen die laatste RS of mijn fantasiecombo (zwart zonder stickers, carbon spiegels, velghart in GT-silver zoals de Carrera Sport-velgen), ik neig naar 't laatste
                      Volledige velg in GT-silver zal mooier zijn dan enkel velghart denk ik...

Voor mij wit met zwarte striping, zwarte velgen, witte rolkooi en witte middentunnel... Maar mijn voorkeur verandert bijna elke maand

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk Berichten
                        Huh, heeft die GT3 een turbo of wat?
                        het is een turbo dat je ziet met die gloeiende remschijven. Waar G eerst over een GT2 sprak

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                          Maw, je vindt 'm te stil...?
                          Nee, niet te stil eerder gewoon luid om luid te zijn... Ik zou van uitlaat switchen, niet persé om m'n auto luider te maken, maar 'm een mooier geluid te geven, hetgeen doorgaans gepaard gaat met een paar extra decibels, maar hoofdreden is een complexere brom te verkrijgen met eventueel een paar knalletjes bij 't gas lossen etc...

Diegene die jij aanhaalt is gewoon luid (imo) zonder meer... Die op de vorige pagina is luid maar complex, 'ie klinkt als een RSR

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cedrick Bekijk Berichten
                            Meer informatie!
                            Een boek van Randy Leffingwell over de geschiedenis van Porsche, zowel van de gewone modellen als in de racerij, alle modellen komen erin voor met véél foto's...

400 pagina's dik, écht uitgebreid.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CH. Bekijk Berichten
                              Volledige velg in GT-silver zal mooier zijn dan enkel velghart denk ik...

Voor mij wit met zwarte striping, zwarte velgen, witte rolkooi en witte middentunnel... Maar mijn voorkeur verandert bijna elke maand
                              Zou het? Op de carrera sport is 't toch ook enkel het velghart die gekleurd is?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichten
                                het is een turbo dat je ziet met die gloeiende remschijven. Waar G eerst over een GT2 sprak
                                gTa reageerde op dat filmpje, dacht ik, en zei iets van een turbo die te luid is voor op circuit? Ik volg niet meer.

Comment

Zou het? Op de carrera sport is 't toch ook enkel het velghart die gekleurd is?
                                  Ja idd, maar ik denk dat het mooier is als de volledige velg gespoten zou zijn.

Van de carrera sport ben ik geen fan...

Comment

't is een turbo

Ik twijfel tussen die laatste RS of mijn fantasiecombo (zwart zonder stickers, carbon spiegels, velghart in GT-silver zoals de Carrera Sport-velgen), ik neig naar 't laatste
                                    Zo dus, velghart GTsilver-achtig

Comment

Uh, 't is mij al voorgedaan!?

Ja zo ongeveer dus.. Vanwaar de ?

Comment

Fuck!!

Comment

Uh, 't is mij al voorgedaan!?

Ja zo ongeveer dus.. Vanwaar de ?
                                          : GTsilver lijkt niet echt GTsilver...

Heel de velg gunmetal is denk ik mooier

edith, zo:

Nog een specialleke, full black met zwarte striping (?raar) en gele lampen, Ex-GT3 RS van Nicolas Cage

Last edited by ; 16/10/2008, 22:52.

Comment

Working...
                                          X