Dat vind ik ook nog een pak knapper, inderdaad.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichtenidd, ik heb nog nooit een rs gezien, volgens mij zelfs geen gewone 997 gt3
Comment
-
In het gewone verkeer heb ik nog maar 1 keer een GT3 gezien...was in Gent.
Carrera's met hopen in Gent...turbo's ook wel eens, maar een GT3 zie je volgens mij heel zelden, tenzij er uiteraard een paar eigenaars in je buurt wonen. RS4 bvb zie ik ook heel weinig, misschien 5 op een half jaar.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door flupke73 Bekijk Berichten'k vind dat nieuw wiel niet passen bij een "gewone" 911, meer iets voor de gt-reeks
De velgenmaker bij porsche is niet de origineelste van de club imo.
De mooiste vind ik op dit moment de carrerasport velgen.
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Glenn-N Bekijk BerichtenWit / Zwart is idd schitterend.
Deze zag ik hier vorig jaar in de buurt.
Alleen de rode achterlichten nog maar wat is die
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CarreraGT Bekijk BerichtenNieuwe velg
EDIT: deze dus, hmmm geef me dan toch maar onderstaande, iets opener en iets groter lijkt me.
Last edited by ames; 29/10/2008, 22:01.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door LP640 Bekijk BerichtenVoor de geïnteresseerden, in de nieuwe AW gaat het voor een groot deel over Porsche.2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300 Bekijk BerichtenIs hij er al ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door LP640 Bekijk BerichtenIk bedoel die vd 23ste, loop een beetje achter.
Want ik dacht dat er een test van de Carrera FL PDK stond.2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
Comment