Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cayenne Bekijk BerichtenMijn favoriet van het forum
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichtenvorig jaar
Jullie mogen zeggen wat jullie willen over Gemballa, maar elk exemplaar van deze foto zou ik met alle plezier verwelkomen op m'n oprit hoor!
Vetheid²²²
2006-2010 '97 VW Golf III TDI
2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
2012-... '07 BMW 118d
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk Berichtenmooie foto's, GT3Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenJaaaaaah
Ik zou zwart toch ook even overpeinzen bij het GT3-shoppen, damn
Vergis ik mij of heeft die de TechArt-koplampringen? Knap in dat geval!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenDie zijn ook klein om zo een mastodont tot stilstand te krijgen, hopelijk hebben ze genoeg bijtkracht...
Onderschat trouwens ook niet de grootte van de velgen bij de Cayenne. Bij heinz staat/stond er eentje met 'n BBK en die vulde ook niet die volledige velgen.
Comment
-
Knappe foto!
Welke lens?1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk BerichtenKnappe foto!
Welke lens?
Fijn dat je de foto leuk vindt. Dit jaar ga ik me eens wat toeleggen op autofotografie.
Wilde eigenlijk eens bij Lamborghini Zaventem binnen springen, maar da's zo'n eind rijden en met het autosalon kon het best dat ik voor gesloten deuren zou staan. Zekere voor het onzekere genomen en naar de Porsche dealer in Geel gegaan.
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door beltar Bekijk BerichtenVandaag , ons p'ke aan zee... vanuit de hoogte
En waarom bestaat daar geen topic over?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door beltar Bekijk BerichtenVandaag , ons p'ke aan zee... vanuit de hoogte
Maar wat voor eentje
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door El Thomaso Bekijk BerichtenIs dat zwart of nachtblauw dat ik zie?
En waarom bestaat daar geen topic over?
En neem eens de moeite om die Europipe op youtube vast te leggen!
Comment
Comment