Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• 't Is ne taxi.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichten
      witte rolkooi en zetels nog voor mij.
      op ne zilverkleurige gaat dat toch ni mooi zijn vrees ik...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jeltovic Bekijk Berichten

1.076 km€199.900

Damn, zo verdomd exclusief!!

Comment

• Say hello to the über 996 GT3 RS
          BBS Magnesium

Comment

• Knap die retro-look

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
                Zo hoort het!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                  Zo hoort het!
                  Idem.
                  Als ik een GT3 zou kopen zou ie ook meteen wat stickers krijgen.
                  Wel geen Martini-kleuren

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk Berichten
                    Idem.
                    Als ik een GT3 zou kopen zou ie ook meteen wat stickers krijgen.
                    Wel geen Martini-kleuren
                    Voor mij wel. Jammer dat juist deze wagen net zo'n negatief beeld oproept, maar 't was een verdomd geile bak...

Comment

• Was dat deze met het dodelijk ongeval?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
                        Knap die retro-look

Bwoa... ik vind het niet zo geslaagd.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
                          Die combo in GT-silver en ik ben verkocht!

Comment

• Porker waarom heb jij liever een 996 GT3 RS dan een 997 GT3 RS? Omdat die 1ste bruter is?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk Berichten
                              Porker waarom heb jij liever een 996 GT3 RS dan een 997 GT3 RS? Omdat die 1ste bruter is?
                              Goede vraag. 'k Weet wel dat de Mk. I GT3 (met 360 pk ofzo) heel giftig was.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk Berichten
                                Porker waarom heb jij liever een 996 GT3 RS dan een 997 GT3 RS? Omdat die 1ste bruter is?
                                Dat is niet zo hoor, ik ben gek van de 997 GT3 RS, het is ook de betere wagen het concept van dagelijks inzetbare trackday special spreekt mij enorm aan, iets dat de 996 in mindere mate biedt.
                                Een puntje dat de 996 voor heeft vind ik z'n kleurencombo, jammer dat Porsche diezelfde combo voor de 997 nooit zelf heeft aangeboden...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                                  Goede vraag. 'k Weet wel dat de Mk. I GT3 (met 360 pk ofzo) heel giftig was.
                                  Giftig lijkt mij een verkeerde beschrijving, ik zeg "lijkt", ik weet het jammer genoeg zelf niet.
                                  De mk.I zou meer racewagen voor de weg zijn terwijl de mk.II eerder het omgekeerde zou bieden, en dat spreekt me enorm aan in de mk.I.
                                  Maar hardcore =/= giftig, IMO

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk Berichten
                                    Was dat deze met het dodelijk ongeval?
                                    Er reden er twee in bijna dezelfde kleuren, dus kans is 50/50, maar als je deze kleurencombo gebruikt, zal je hoe dan ook zeker scheve gezichten krijgen...

Comment

• wanneer staat er eigenlijk terug een GT3 op het programma? Is dat wachten op een nieuw model , of gaan ze in dit model nog gaan voor een dikkere motor?

Comment

• 997 GT3 zou er nog moeten komen, enige wat ik heb gehoord is een 3.8l dat er in komt

Comment

Working...
                                        X